• Die gaat toch binnenkort dood? Of heb ik het mis?

    Nah vechten is iets anders dan pitten. ^^ Maargoed dat meot je eerst meegemaakt hebben bij een goeie rock band. Niet TH :')
    En het was niet tegen jou persoonlijk. ;)

    Nah vechten is iets anders dan pitten. ^^ Maargoed dat meot je eerst meegemaakt hebben bij een goeie rock band. Niet TH :')
    En het was niet tegen jou persoonlijk. ;)
    Hmm, pitte is toch wild om je heen slaan waar een soort van dansjes bij komen? ;o

    Haha ja :')
    Gewoon dansen a la indiaan ofzo, of nouja beetje beuken/losgaan.
    Stagediven enzo erbij is ook leuk. Gaan we bij de blackout weer doen. ^^ Hopen dat ze me wel vangen :')

    Haha ja :')
    Gewoon dansen a la indiaan ofzo, of nouja beetje beuken/losgaan.
    Stagediven enzo erbij is ook leuk. Gaan we bij de blackout weer doen. ^^ Hopen dat ze me wel vangen :')
    Maar pitten is niet agressief... toch? Teminste, als iemand bewusteloos raakt ofzo, word die gewoon weer vriendelijk geholpen?

    Klopt ja. ^^ Dat is wel fijn, en als je valt wordt je meestal ook weer omhoog geholpen.

    Klopt ja. ^^ Dat is wel fijn, en als je valt wordt je meestal ook weer omhoog geholpen.
    Oh, dan lijkt mij dat helemaal niet zo erg. -kuch- Mijn ex ging altijd naar die blackmetal concerten[ik mocht never mee. D;] en dan kwam hij ook altijd met een blauwe plek terug. XD

    Waar heb je dat gelezen?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dat was toch eerst zo, iets van; als ze niet opgenomen was in het ziekenhuis was ze binnen 2 weken doodgegaan ofzo. maar nu niet meer, want ze was dus opgenomen in het ziekenhuis. ofzoiets :'D

    Waar heb je dat gelezen?
    Niet gelezen, maar mijn vader zij dat ze iets aan haar longen had ofz zoiets, en dat ze dan op moet houden met roken, en al helemaal met drugs, dus ik vroeg me af of ze dood ging?

    DUH gaat die dood.
    eens gezien hoe ze bezig is?
    oftewel door een ovrdosis weet-ik-veel-wat
    of anders zal der nog wel eens imand haar vermoorden xD

    x


    Erase and Replace

    Ik wist wel dat ze fans sloeg. Racistische liedjes op het deutnje van hoof,schouders knie en teen zong. Ze aan de drugs is, Alcohol verslaafd, Dronken op podia's verschijnt en te beroert is om neits te zeggen, dat haar man in de gevangenis zit, dat ze pas 23 is ,maar eruit ziet als 60. DAT ZE DOOD GING WIST IK NIET!!

    Ik hoop niet dat ze dood gaat... ze maakt hele goede muziek(ze heeft een mooie stem).

    Jup. Die zal best wel doodgaan ofzeu >.<
    Toch triest, dat het dan zo moet gaan aflopen... Ze zou echt moeten gaan afkicken. Zou niet leuk zijn als ze nu al dood ging. Ben geen fan ofzo, maar ik gun niemand zo'n einde.
    Triest ):
    Edit: En niet al d'r muziek is slecht (;


    Mew <3