• Echt hea sorry ik ben zoo pissig.
    Eerst op school kinderen die liepen zeiken! en toen ik ging helpen bij koken luisterde niemand en echt honfder keer tegen hun schreeuwen dat ze op moesten passen voor de open avonden! Na leuk niemand gewond. Ik rijdt vandaag naar het stadje op me fiets. denken 2 sukkels me te kunnen afspersen. Dus niet. dus ik saggo naar huis rijdt ik bij me achterwiel 8 spaken er uit. Dus dat ding ligt binnekort ook weer in de sloot.


    Some angels have no wings.

    Ohhh, niet echt een leuke dag. Hopelijk dat je morgen een leukere dag hebt. :D


    You can run but not hide

    jah idd hoop ik ook:P Het leuke was dat alleen groep 8ster gingen elkaar slaan met deegrollers.


    Some angels have no wings.

    Ik snap er niet zoveel van? ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik snap er niet zoveel van? ;_;


    Vandaag liep gewoon niks goed.


    Some angels have no wings.

    Ik ook wel een beetje,
    snijd ik eerst in mijn vinger,bloed dat keihard.
    Dan val ik bijna van mijn krukje omdat ik er naast ging zitten. Dan schuif ik ergens uit. Dan schat ik weer mijn krukje verkeerd in waardoor ik weer er bijna naast zit. Ga ik douchen,bloeit die wonde ineens weer keihard. Een pechdag dus.
    Maar hopelijk morge een betere dag voor je.

    Jezus, das erg ö Ik heb griep, chagarijnig omdat ik alsnog naar school moet, wil de bemoeial uit mijn klas laten stikken, zeikerds in mijn klas, moest lopen in de regen naar huis en dit is niks vergeleken met jouw kutdag. Sterkte en hopelijk schijnt de zon morgen.


    we've only said goodbye with words

    Ik was ongesteld, doorgelekt op school, gelukkig niet zoveel, toen nog gym, blaar gekregen door de borstwaartsom, toen halfuurtje thuis, toen fitness, wat fucking saai was, toen bleef mijnn nagel hangen aan mijn handschoen, toen ging ik douchen en deed die blaar vet pijn >.<


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.