• Ben ik aan het huilen. En ik ben niet iemand die snel huilt om dingen.
    Door een topic, ging ik een liedje weer luisteren van Spirit. En bij die film moest ik op dat moment altijd aan mijn hond denken die na 2 jaar moest worden ingeslapen.. Toen moest ik altijd huilen.

    En na 4 á 6 jaar moet ik er weer om huilen. Dit klinkt dom maar honden zijn als broertjes voor mij. Ik mis mijn Morris. Ik zit hier huilend met zijn bal-speeltje achter de computer.
    Ik moest het even kwijt, sorry als dit als spam word gezien ofzo.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 22:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aawh, ik snap best dat je nog moet huilen. Als een van mijn honden dood zou gaan zou ik dat ook doen namelijk. Heel veel sterkte.

    Arme jij! =(
    Ik denk ook nog vaak aan mijn oma dat overleed in 2003. En daar huil ik dan ook nog vaak om.
    Ook ween ik al van mezelf snel ...

    Sterkte! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heel veel sterkte!

    x


    Let the Night embrace you

    Ahw =[
    Het is niet erg. Om mensen of dieren te verliezen waar je om geeft, is nooit leuk. Als je maar van ze houdt, is er geen verschil tussen.
    Sterkte <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Meisje, toch ):
    Het is nooit leuk om dierbaren te verliezen.
    Mijn hond is ook super veel voor me en ik zou absoluut niet zonder 'm kunnen.
    Ik ben er voor je, als je dat wilt (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik moet altijd nog huilen als ik aan mijn allerliefste maatje Assepoester/konijn denk. Ik mis 'r zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Meisje, toch ):
    Het is nooit leuk om dierbaren te verliezen.
    Mijn hond is ook super veel voor me en ik zou absoluut niet zonder 'm kunnen.
    Ik ben er voor je, als je dat wilt (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik weet het ik ging ook nog andere filmpjes kijken en ik begon gwn te huilen

    doet me denken aan de moeder van mn beste vriendin die al een paar jaar is overleden. Ik weet nog dat we met z'n allen naar de bioscoop gingen om m te zien.


    BAM!

    Bedankt allemaal en iedereen die ook een dierbare is verloren ook allemaal veel sterkte <3


    I live for the applause, you will die for it.