• Ze hebben ons nieuwe rooster dus echt dik verneukt. We hebben nu maatschappijleer op woensdag dus dan kan ik dat niet in mijn kluisje leggen en we hebben 2 uur wiskunde op maandag. En ons tussenuur op vrijdag ik nu veranderd naar het 3e uur en dat is kut want nu hebben we dat meteen in de ochtend en anders hadden we het een uur later en dat is lekker relaxed. :3 Nu dus niet meer ik haat de roostermakers, ze haten mij volgens mij behalve die kale vent :'D


    when words fail, music speaks.

    Ik haat mijn roostermakers ook.
    Ik haat heel mijn school, gewoon 3x achtste, ze zijn gék. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Mijn rooster is echt té chill, maar heb wel medelijden met jou ;o.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik hou van mijn rooster, behalve op dinsdag.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn rooster valt wel mee ;] Maar sommige zijn echt gefreakt! Echt, die mensen denken niet aan ons school-uithoudingsvermogen. Kom maar hier heen ;] Hier ish ghoeeeeeeeeed.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar Raquel, jij doet havo vwo ofzo? Ik tl haha -sterft-


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Maar Raquel, jij doet havo vwo ofzo? Ik tl haha -sterft-

    Ooh maar daar heb ik ook vrienden ;]
    & anders word je slim en kom je na je examen naar HAVO. Yay ;3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat ga ik ook doen. :3 Ik heb ook vrienden op vwo en havo en kader haha ;x YES BO IS POPULAIR haha. Maar dan verneuk ik gewoon even de brief van mijn oude school naar jou school dat ik op havo zat :3


    when words fail, music speaks.

    Ja dat moet je doen ;D
    Vet awesome ^^ Kom je ook bij me vriendengroep die zowat alleen maar uit bovenbouw mensjes bestaat! Nee Bo. Gewoon doen XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Haha ik zít ook in de bovenbouw :3. Ik ging in de eerste met mensjes uit de 4de en 5de om haha met mijn broer en zijn vage vrienden omg xd


    when words fail, music speaks.