• Dat vind ik toch zo knap héa. Heeft iemand van jullie nog een interessant talent? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kan aardig goed hockeyen, ik weet niet of je dat een talent kunt noemen :$


    -

    Zocool.
    Ik kan niks, ik ben Talentloos. :3
    Maar ik ga wel Gitaar leren spelen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Vet.
    Ik kan na 1 keer iets te hebben gelzen het bijna op de letter na na vertellen,is dat ook een talent?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Piano.
    Ik moet zelfs na anderhalf jaar les te hebben gehad weg bij mijn lerares en ik moet een vervolg opleiding gaan zoeken oO -gosh dat klinkt zo ego-


    your eyes are like stars in the night.

    Wauw dat is echt knap 0.-

    Kon ik dat maar = D


    You can run but not hide

    @ jackstrify - Ik hockey ook xd
    @ Crush - je bent vastwel ergens goed in :3
    @ Luctus - dat vind ik wel een talent :3
    @ Poseidon - goed man :'D


    Hope goes lost but never dies.

    wauw da's echt knap! ik kan niet met paint omgaan xD


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb een talentloos leven :')

    Nah. Ik zou niet weten wat mijn talenten zijn eigenlijk. Misschien schrijven ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm, ik ben goed in tekenen..? :'D En vast wel meer dingen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vet chill 0.0
    Naja, ik heb tekentalent zeggen mensen :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omg, respect ;3
    Eh... ik kan wel voetballen :]
    en schelden ;3

    Ik kan aardig zingen, maar dat vind ik geen talent. Want infeite kan iedereen zingen als ze het oefenen of ontwikkelen.

    Ik kan wel ook best aardig koken (cat), maar daar volg ik dan een opleiding voor dus dat telt niet.

    Ik ben goed in mensen doorzien en aanvoelen wat mensen bedoelen, denken en willen. Dat vind ik wel een talent opzich. Omdat het een kwestie is van zien wat die persoon bedoelt, buiten je eigen mening en gedachten erin te betrekken en het te laten beinvloeden.

    Ik kan ook best wel aardig schrijven, in ieder geval een bepaald gevoel goed vastpakken zodat anderen echt in het verhaal meegesleept worden als ze lezen.

    Dat was het denk ik wel, hahah :Y).

    En dat filmpje: what the hell man :\ Das zo vet goed!:Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Cassidy schreef:
    Ik heb een talentloos leven :')

    Nah. Ik zou niet weten wat mijn talenten zijn eigenlijk. Misschien schrijven ofzo.

    Wauw (:
    Dansen en gitaar kan ik goed. (:

    Ik haat het om te zeggen maar ik denk tekenen. En iemand zei dat ik een aparte schrijfstijl had D:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 16:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.