DE FILMPJES VAN CHRYSOSTOMOS / 100DAGEN STAAN ONLINE.
Ja nu ben ik hyper, het was echt geniaal.
Jongeh je moet al de filmpjes van 6ECMT kijken, dat gaat volgend jaar mijn klas zijn. :')
1. Ze doen de leerkrachten na.
A. De prefect komt binnen. Echt zo'n loser die iedereen uitzeikt en straffen komt uitdelen. ._. Die gozer die uit de tent komt, stelt mijn klassenleraar voor. Hij heeft vorig jaar bij het begrbeklimmen zijn tenen verloren, want die waren er afgevroren. :'D
B. Dit stelt mijn Aardrijkskunde leeraar voor, hij is echt helemaal gestoord en is geobsedeerd door bijen. Zijn emailadres is dan ook zoekdebij@hotmail.com. Geniaal gewoon. :')
C. Dat is mijn leraar wiskunde. Hij is net hoogzwanger, is kut en spuugt. En hahaha, hij wilt ook elke oefening zelf maken, wij mogen niets. o.o
D. Haha, Neys is een Nederlands leerkracht en geeft ongeveer géén les. :')
E. OMFG. DAT IS MIJN LEERKRACHT GESCHIEDENIS EN LATIJN UIT HET EERSTE. Zij is serieus zooo gestoord, heeft de deur een keer zo hard dicht gemept dat de raam ernaast kapot ging en de deurklink op de grond viel. En als de prefect dan binnenkomt, is ze poeslief. :’)
2. Ze doen de Fierens na.
Die leraar is echt helemaal gestoord. Hij geeft Godsdienst, er komt niets anders uit zijn mond dan ‘GOD IS LIEFDE!’ en de andere leerkrachten zijn bang van hem. :’)
3. Ze doen Man bijt Hond na. (Vanaf 5:20)
Maar dan als ‘den Dirk bijt Hond’, aangezien hun klassenleraar, en tevens mijn lerares Economie, als achternaam Dierckxsens noemt. Op het einde gaat ze ook vet stoer meedansen. :’)
Die jongen in het begin is Michael en hij is homo. Hij doet dus de pick up versie van Ansar, mijn lerares Frans en Spaans die volgens mij echt een dwergding is. :x Ze heeft ook serieus woltruien met kerstballen en rendieren. ._. Beke is mijn leraar Esthetica en zo’n oude vent, hahaha.
4. Het vervolg. Hup, kijken!
-
27 jan 2010 - 22:2427 jan 2010 - 22:30
Haha, bij ons is het vrijdag 100 dagen (:
Enkel het 5e en het 6e hebben er iets aan, maar 's ochtends treden er wel gasten van het 6e jaar op op de speelplaats van het 1e en 2e jaar (:
En jah, natuurlijk zetten ze wel filmpjes op youtube (;Home is now behind you. The world is ahead!
27 jan 2010 - 22:31Ik heb nu geen tijd om 't te zien, maar laat me er aan herrineren dat ik er morgen naar zie haha :'D
Wrinkled linen and half tinted sunnies.
27 jan 2010 - 22:39