• Ja, dat had ik vandaag onder geschiedenis. Ik was zo ongelooflijk moe, en ik slaap al 1 maand echt heel slecht. En ik viel echt gewoon in slaap. Het was niet van dat ik probeerde te gaan slapen ofzo, ik bleek gewoon serieus in slaap te zijn gevallen. Het was niet de bedoeling. De persoon naast me sloeg me gelukkig weer wakker, en mijn lerares had niets gemerkt. Ik sliep ook maar 10 minuten ofzo, maartoch ;o

    Zijn jullie wel eens in slaap gevallen tijdens de les?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neen, daarvoor roepen ze te hard, lopen ze teveel rond en is onze klas te klein. (6)
    hoewel ik hier lid van ben op facebook


    everything you imagined, and more...

    Ik heb ooit een keer bijna geslapen, na een proefwerk wiskunde. Maar ik was ziek, ik had een virus, dus ik was echt doodmoe ><


    Destroy what destroys you.

    bijna op de eerste schooldag


    We're all dancing to the same sad song.

    Een keertje bij frans, was ook maar voor 5 minuten. :D

    jammer genoeg niet :'D ookal zou ik dat best wel eens willen.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben 1x tijdens geschiedenis in slaap gevallen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heel vaak :P
    Vorig jaar onder de les drukken was het echt erg toen sliep ik echt helemaal over de tafel heen en die leraar die werd boos op iedereen als ze me probeerden wakker te maken haha x'D


    dream, dare, fly!

    2 of 3 keer denk ik :'D Maar dan wel kort, ik heb nooit lang rust tot er weer iemand tegen me begint te kwéken :'D
    Ik ben ook een paar keer onder de douche in slaap gevallen. Dan werd ik wakker, en echt een paar seconden helemaal in panier. Best raar :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ook eens onder Geschiedenis, ik had slecht geslapen. Het was mijn eerste uur en mijn leraar heeft een hartstikke saaie monotone stem en hij praate de hele les!
    En een jongen uit mijn klas sliep eens onder de film die we keken bij Engels xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vaak een paar minuten tijdens geschiedenis. Echt verschrikkelijk gewoon ;x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tijdens wiskunde. Ik zat vooraan en was te moe en door mijn haar voor mijn ogen had de lerares niks gemerkt. Haar voor je ogen rocks!

    Haha, slapen in de les is nuttig :] Ik doe dat bijna elke dag, maar vandaag was ik ook echt wel diep in slaap gevallen ;p maar die stagaire-leerkracht betraptte me en trok me aan m'n trui omhoog, echt lomp ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Zo heel bijna.
    Ik lig met men hoofd op de bank, ogen dicht, gedachten héél ver weg..
    En dan roept mijn leerkracht wiskunde opeens heel luid "OPSTAAN!"
    Madoo, heart-attack. :]


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Lucide schreef:
    Nog niet, maar ik denk dat het snel gaat gebeuren.


    Hope goes lost but never dies.

    Madass schreef:
    2 of 3 keer denk ik :'D Maar dan wel kort, ik heb nooit lang rust tot er weer iemand tegen me begint te kwéken :'D
    Ik ben ook een paar keer onder de douche in slaap gevallen. Dan werd ik wakker, en echt een paar seconden helemaal in panier. Best raar :'D

    Ik ben een keer staand onder de douche in slaap gevallen, toen ik terugkwam van kamp. Me moeder moest me uiteindelijk wakker maken, ik stond anderhalfuur staand tegen een muur te slapen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.