• -klapt vrolijk in haar handen-
    Ik heb een 7.5 voor BSM en dat proefwerk bestond uit 25 meerkeuze en 4 open vragen 8D
    En ja, nu ben ik echt heel blij, want ik heb ook ontdekt dat ik een 5.1 voor biologie heb.
    Dude... mijn punten zijn wel heel erg... afwisselend. 2 voldoendes, 3 onvoldoendes, gaat niet goed.

    Houden jullie ook zo van meerkeuze-vragen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, want die zijn altijd zo gemeen. Bij mij tenminste.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jaa.:9~:9~
    anders haal ik éénen, en eht is makkelijker afkijken. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Nee, dat hebben wij bijna nooit.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meerkeuze vragen vind ik wel chill, maar soms heb je van die meerkeuze vragen die bijna hetzelfde zijn, maar tóch net iets verschil, en dan kies je nét de foute. x,x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ravel schreef:
    Bijna nooit eigenlijk D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ieuw, nee!
    Die zijn altijd speciaal zo gemaakt dat er wel 'een' woord in een eventueel antwoord niet klopt.
    --' Hate it.


    007

    Ewigkeit schreef:
    Ja, want ik gok meestal altijd goed :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    UNCOMMON schreef:
    Goedzo <333
    Nee, ik kies áltijd nét het verkeerde x,x


    Tanya is de beste.

    Ja dan hoef ik minder precies te leren en haal ik hogere cijfers.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jhaa LB bestaat altijd alleen maar uit meerkeuze(40)! echt spr fijn hoef je niet zo hard te lerenxdxd


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Nashville schreef:
    Jaaaa. :9~
    Dan heb je veel meer kans om het juist te hebben, en kan je gemakkelijker afkijken. Want dan zie je gewoon het kringetje rond de letter ipv. het geschrift xp

    Hehe, inderdaad!


    your eyes are like stars in the night.

    Zo goed als nooit.


    Never run out of reasons to smile...

    wij hebben meestal geen meerkeuze vragen.

    Maar in ons wb van ak, wel. En toen wij moesten nakijken in de klas, en ik weereens niks had gemaakt, moest ik de antwoorden geven, en het waren 2 antwoorden per vraag. Dus ik gok. FOUT. Ik moet de volgende doen. FOUT moest ik weer de volgende doen. FOUT. en toen mocht ik niet meer.


    Stop holding me under and let me breathe.