Gaan zwemmen in een put water, omdat al men vrienden het willen -_-' en ik ben der al eens geweest, en vond het wel leuk, maar ik hou niet zo van al dat slijk enz maar nu MOET ik echt, omdat ik men vrienden niet wil teleurstellen
en eigenlijk wou ik naar een waterdoolhof
ZELFMEDELIJDE
-
2 aug 2008 - 12:062 aug 2008 - 12:07
-.-'
2 aug 2008 - 12:082 aug 2008 - 12:09Wow.. boeiend forum ¬¬
omg zeg dat je gwn daar liever niet wilt zwemmen2 aug 2008 - 12:10Jij liever dn ik. O.O
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
2 aug 2008 - 12:10(...)
omg zeg dat je gwn daar liever niet wilt zwemmen
jah heb ik nu al 100 keer gezegt, maar ze zeggen dat ik me maar moet aanpassen, en eigenlijk vind ik da wel erg2 aug 2008 - 12:112 aug 2008 - 12:11ik heb ooit is in een visput gezwommen als ik klein was met men pa --' nou en? zo vies is da ni ok die vissen en al raken u aan enja das slijmerig ma tis water geen monsterxD
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
2 aug 2008 - 12:122 aug 2008 - 12:13ik heb ooit is in een visput gezwommen als ik klein was met men pa --' nou en? zo vies is da ni ok die vissen en al raken u aan enja das slijmerig ma tis water geen monsterxD
Ik ben bang van vissen -_-' maar dat zwemt er gelukkig niet2 aug 2008 - 12:14zwemmen in vieze slijk putten is coewl!! x'D
Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel2 aug 2008 - 12:16(...)
ja ik voel me ooit nooit goed in een bikini omdat al mijn vriendinnen mager zijn en ik ben niet dik maar zeker niet dun maarja dan blijf ik gewoon in het water x]
Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel2 aug 2008 - 12:18Blub.°
It even took me by surprise
2 aug 2008 - 12:18(...)
Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel
dat heb ik ook maar ik draag meestal een zwemshort (zo'n jongens zwembroek je weet *en nee geen ballenknijper omg*)
maajah ik voel me altijd dik -.-'2 aug 2008 - 12:18(...) ja ik voel me ooit nooit goed in een bikini omdat al mijn vriendinnen mager zijn en ik ben niet dik maar zeker niet dun maarja dan blijf ik gewoon in het water x]
Nja, maar ik ben eigenlijk nuja, gewoon maar je slecht in je vel voelen is echt niet leuk, daarom probeer ik het te ontwijken maar nu moet ik dus echt, en das het niet leuke
Maar ik overleef het wrs wel2 aug 2008 - 12:18maar dan minder bedoel ik