• Oké. Ik wil dus een verhaal beginnen.
    Dit keer met mensen die het écht lezen enzo.
    Ik weet dat dit stom klinkt, maar je zet je verhalen niet voor niets op internet?
    wat voor verhaal zal ik maken?
    1.TH-fanfiction
    2. Onbekende personen.
    3. Anders (reactie?)

    zouden jullie 'm ook lezen?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 13:22 ]


    your eyes are like stars in the night.

    2... Maar dan geen drama... Iets relaxed, een soort geschreven chickflick ofzo :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Onbekende personen. En niet over tienerzwangerschappen alsjeblieft (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Onbekende personen. ^^


    Let the Night embrace you

    Sid schreef:
    Onbekende personen. En niet over tienerzwangerschappen alsjeblieft (;

    Ai... mag ik vragen waarom? (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ai... mag ik vragen waarom? (:


    Omdat dat me echt helemaal niet boeit ;) Ze zijn meestal wel héél mooi geschreven, daar niet van, maar als mensen (zeker van onze leeftijd) zo dom zijn geweest het zonder condoom te doen: eigen schuld dikke bult. En zat zijn is geen excuus.
    En verkrachtingen zijn anders ja, maar dat wordt dan direct zoiets heel dramatisch (:
    Niet dat ik daar niet van hou, maar Q wordt echt doodgegooid met zo'n verhalen, zoals ze op school roepen dat je geen drugs mag nemen.

    Maar jah, dus eigenlijk gewoon: als het daarover zou gaan zou ik hem neit lezen (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Omdat dat me echt helemaal niet boeit ;) Ze zijn meestal wel héél mooi geschreven, daar niet van, maar als mensen (zeker van onze leeftijd) zo dom zijn geweest het zonder condoom te doen: eigen schuld dikke bult. En zat zijn is geen excuus.
    En verkrachtingen zijn anders ja, maar dat wordt dan direct zoiets heel dramatisch (:
    Niet dat ik daar niet van hou, maar Q wordt echt doodgegooid met zo'n verhalen, zoals ze op school roepen dat je geen drugs mag nemen.

    Maar jah, dus eigenlijk gewoon: als het daarover zou gaan zou ik hem neit lezen (;

    Hmhm, ik snap 't.
    Maar, ik bedacht me net dat ik nog een opdracht van de fotowedstrijd van je krijg..(':

    ontopic; Nee, ik denk niet dat ik dan over tienerzwangerschappen ga schrijven.


    your eyes are like stars in the night.

    1 :Y)

    UNCOMMON schreef:
    1 :Y)

    daar dacht ik zelf eigenlijk ook al aan ;x


    your eyes are like stars in the night.

    TOKIO
    HOTEL
    (A)

    Je moet ook kijken wat je zelf het liefste wilt schrijven. Als je een leuk verhaal hebt met een goede schrijfstijl + verhaallijn, dan krijg je vanzelf wel lezers.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mij maakt het niet zo veel uit, ik lees alles dus. haha :'D


    You can run but not hide

    UNCOMMON schreef:
    1 :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hmhm, ik snap 't.
    Maar, ik bedacht me net dat ik nog een opdracht van de fotowedstrijd van je krijg..(':

    ontopic; Nee, ik denk niet dat ik dan over tienerzwangerschappen ga schrijven.


    Haha, jah, ik weet het. Maar ik heb de laatste dagen echt ongelofelijk veel testen gehad, vandaar. Dus ga ik NU naar buiten ;o

    weer ontopic: Je ziet maar, dat was gewoon even mijn mening (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Voor de meeste mensen zal TH erg aanspreken, ikzelf - moet eerlijk zijn - haak in 9.9 van de 10 gevallen af als ik het woord Tom, Bill, Georg of Gustav in de quiz zie staan :']
    Tenzij het verhaal zo goed is dat die namen mee geen donder kunnen schelen.

    Verder heb je nog die vrij algemene onderwerpen die door tienermeisjes worden geschreven: zelfbeschadiging, zelfmoord, tienerzwangerschap (zoals hier al is genoemd), ontvoering enzo. Het zijn op zich geen slechte onderwerpen, maar ze worden zo vaak gebruikt. Dat vind ik persoonlijk jammer ^^

    Ikzelf heb de voorkeur voor verhalen die een andere kant van het schrijven laten zien. Zo heb ik een verhaal over een geschiedenisonderwerp, maar als zoiets je niet boeit kun je er moeilijk over gaan schrijven of course :']

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 14:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Voor de meeste mensen zal TH erg aanspreken, ikzelf - moet eerlijk zijn - haak in 9.9 van de 10 gevallen af als ik het woord Tom, Bill, Georg of Gustav in de quiz zie staan :']
    Tenzij het verhaal zo goed is dat die namen mee geen donder kunnen schelen.

    Verder heb je nog die vrij algemene onderwerpen die door tienermeisjes worden geschreven: zelfbeschadiging, zelfmoord, tienerzwangerschap (zoals hier al is genoemd), ontvoering enzo. Het zijn op zich geen slechte onderwerpen, maar ze worden zo vaak gebruikt. Dat vind ik persoonlijk jammer ^^

    Ikzelf heb de voorkeur voor verhalen die een andere kant van het schrijven laten zien. Zo heb ik een verhaal over een geschiedenisonderwerp, maar als zoiets je niet boeit kun je er moeilijk over gaan schrijven of course :']


    Ah, daar had ik gister ook nog een topic overgemaakt, wel deze.
    Misschien vind je die iets?


    your eyes are like stars in the night.