• Een paar maand geleden ging er een meisje van mijn klas zo heel raar van dichtbij naar mij kijken. Ik vond dat maar raar dus vroeg: "Wat is er?" "Alexia zegt dat jij mascara ophebt." Dat was dus helemaal niet waar, dus zei ik: "Wtf? Ik heb helemaal geen mascara op." Toen stond Alexia er ook bij en dan stonden die echt zo met open mond te kijken.

    Pff, dat haat ik dus, als mensen zeggen dat ik make-up gebruik terwijl ik nog nooit in heel mijn leven make-up heb gebruik. ><

    Sorry, dat moest er even uit


    Only losers can act the way you do

    Mazzelaar, ik gebruik heel veel lagen mascara (alleen wordt het steeds minder omdat ik nu een wimperkruller heb).

    Ik had dat ook eens.
    Dat was zo'n jaloers, arrogant wijf. Ze zei zo; 'Ja, jij hebt mascara op toch?'
    'Nee.'
    'Jawel, dat zie ik! Ze zijn hele lang en zwart!'
    'Ik heb geen mascara op. Ik had er geen zin in vandaag.'
    'Wel waar hoor, dat zie ik toch!'
    'Jezus, ik zeg toch van niet?'
    Ze was gewoon ontzettend jaloers dat ik wel mooie wimpers heb en zij niet. Pha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ze zijn gewoon jaloers. Misschien heb je dan wel hele mooie lange, natuurlijke wimpers. Kun je alleen maar trots op zijn toch?

    Haha :'D
    Ik doe soms mascara op en soms niet en niemand ziet ooit het verschil! D:
    Dat is pas zielig! :9~


    All was well.

    Dat moet je gewoon als compliment zien, dat betekent namelijk dat je mooie wimpers hebt. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Haha dat heb ik ook,Van nature heb ik grote wimpers


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga nooit de deur uit zonder mascara. Maar ik hoor daardoor wel vaak vriendinnen zeggen dat ik superlange wimpers heb :Y)
    Laatst zei R toen ze mij moest natekenen; 'Jij hebt echt hele lange wimpers'. En toen voelde ik me blij :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik make-up opdoe krijg ik altijd te horen dat het keimooi is.

    Ze zijn vet jaloers op jou wimpers ;o


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik zou er trots op zijn en er geen probleem van maken. Bij ons is ook zo'n meisje met mooie dikke wimpers.


    No growth of the heart is ever a waste

    je hebt geluk haha ik word uitgelachen zonder make-up want dan ben ik net een kleutertje


    We can only learn to love by loving.

    UNCOMMON schreef:
    Ze zijn gewoon jaloers. Misschien heb je dan wel hele mooie lange, natuurlijke wimpers. Kun je alleen maar trots op zijn toch?

    Magnifique schreef:
    Haha :'D
    Ik doe soms mascara op en soms niet en niemand ziet ooit het verschil! D:
    Dat is pas zielig! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aan mij vragen ze dat ook steeds. "Annelies, je hebt precies mascara op, is dat zo?" NEE, ik draag geen mascara :')

    Heb ik ook. Ik heb nog nooit make-up op gehad. Maar soms lijkt het of ik mascara op heb -volgens hen- en dan beginnen ze meteen. 'Oh my god, heb je mascara op?'. Laat me met rust C:


    I live for the applause, you will die for it.