• Ik was zonet aangereden en nu loop ik mank. Het was op een best druk kruispunt en ik sta zo mijn hand uit, stak over. Die auto gewoon wachtten. Kwam ik voorbij, wilde die kerel achter het stuur stoer doen ging die gas geven. Schoot die auto naar voren en toen boem. Tegen mij aan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Het waren drie jongens van een jaar of twintig. Met petjes op enzo. Maar één was best lief, die ging twintig keer vragen of het wel goed met me ging en daarna ging die heel leuk zwaaien.


    Dat is lieeeeef (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is kut! Maar, ik wens je veel beterschap!


    Never run out of reasons to smile...

    lijkt me nogal pijnlijk!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ben je zeker dat je geen dokter moet ofzo ? ;o ik zou met hem wachten op de politie om me te laten verzekeren door die ass ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wat is dat voor een patatenchauffeur xD
    In ieder geval, veel beterschat (:

    Beterschap<3 ik weet hoe het voelt, ik ben en dik jaar geleden aangereden, heb ik mijn been gebroken. =(


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ben je zeker dat je geen dokter moet ofzo ? ;o ik zou met hem wachten op de politie om me te laten verzekeren door die ass ;p


    Volgens mij valt het wel mee en anders heb ik pech. Die auto heeft waarschijnlijk meer schade dan ik heb, aangezien mijn trapper en voet tegen hun koplamp/bumper sloeg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.