• Ik denk/ weet eigenlijk bijna zeker, dat Justin bieber in zijn laatste clip lippestift draagt.

    http://hitmusicacademy.files.wordpress.com/2009/10/justin_bieber_-_one_less_lonely_girl_official_single_cover.png?w=300&h=300

    Dat is dus de link naar een foto ^^


    Ik weet niet of er al een topic van is, anders mag je deze sluiten hoor, en ik zeg dit nu niet om Justin aan te vallen ofz, maar het viel me gewoon op ^^



    Ik wil nog even voor alle duidelijkheid zeggen, dat ik dit niet zeg omdat ik het erg vind ofz, maar omdat ik vandaag de clip zag, en het mij opviel, ik zeg dus NIET dat hij travestiet of homo is, oké?!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 23:09 ]

    Dat zeiden Sean en Eline gisteren op JimFuzz ook. ><
    Ik weet het niet, maar who cares?
    Verklaren jullie hem dan nu homo ofzo? -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zeuizeu :'D


    007

    HAHAHA :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Komt door de bewerking.

    Zangers en acteurs worden altijd opgemaakt, dus er word ook lippestift opgedaan.Dat is normaal.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zoals al word gezegd, het komt door de bewerking (:


    dream, dare, fly!

    Ja? So? Voor photoshoots gaan mensen de make-up in, hoor..


    ars moriendi

    Tegenwoordig bestaat er zoiets als photoshop.. ?


    All this dampness is damp.

    Ja hij heeft dezelfde lippestift aan zoals het meisje in de clip :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Al maakte-ie zich op als Dracula, het interesseert me nog steeds niet. Ik haat hem namelijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    volgens mij is die foto bewerkt want alles is daar een beetje feller dan anders
    ( volg je me? )
    maar in die clip draag hij wel make-up, maar dat doen alle sterren zelfs Ali-B XP


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ja dat doen ze voor het licht. Als het licht op hun gezicht schijnt worden hun lippen droog op mega wit. Maar dt keer denk ik een beetje veel gedaan xD

    xo


    ' Nyctophilia '

    Crimineel schreef:
    Dat boeit niet echt?
    Want, heel veel doen het ja, en misschien is hij wel stiekem een travestiet. (krul)


    Mij boeiit me het ook niet erg,maar sommige zeggen dat hy dan op een meisje lijkt!:8
    Maar dat doen toch alle sterren!!


    ..

    xTWINNIES schreef:
    Ach ja .. Anders zien de meeste sterren er slecht uit, moesten ze geen make-up dragen. Denk aan iedere lekkere gast die op de rode loper verschijnt; allemaal hebben ze make-up op.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    XDXD
    niet moeilijk doen bill kaulitz draagt lipp gloss goh wanne verschil ma hij heeft een van zen visagiste weggejaagd omda hij geen make-up op wilde dusja :P:


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy