• hello hello
    ik studeer sinds 4 maanden in lovely Brighton aan de Engelse kust:D het is hier geweldig, ik heb mn lover hier ontmoet en het is gewoon een geweldige ervaring om mensen van alle landen uit de wereld te ontmoeten op school:)

    Iemand ooit in Brighton geweest? Gestudeerd? I want to know(hoera)

    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Studeer je in Engeland ? Zomg, gaaf .


    Hope goes lost but never dies.

    Cassidy schreef:
    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!

    omg jaloers.
    Ik ben laatste zomer in Brighton geweest en ik vond het echt heel mooi. En de huisjes waren schattig :3
    Waar zit/woon je ongeveer, erg dichtbij de kust?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wil later ook in Engeland studeren <3
    Wat studeer je precies?
    Hoe ben je daar terecht gekomen?
    En wanneer besloot je dat ej dat wou doen =3?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vet! Ik denk er zelf ook over om in Engeland te gaan studeren. [:
    Maar, ik ben nog nooit in Brighton geweest. Misschien gaan we er in mei heen, omdat ik ook hoorde dat het een leuk dorpje was enzo. Dus ik ben mn ouders over aant halen. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wauw, ik ben jaloers.
    Ik wil ook in Engeland studeren, dat lijkt me echt fantastisch + het sluit aan op mijn TVWO opleiding op de middelbareschool.
    Leuk trouwens dat je daar je lover hebt ontmoet! Is hij Engels?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cassidy schreef:
    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!


    Smiling but close to tears.