• hello hello
    ik studeer sinds 4 maanden in lovely Brighton aan de Engelse kust:D het is hier geweldig, ik heb mn lover hier ontmoet en het is gewoon een geweldige ervaring om mensen van alle landen uit de wereld te ontmoeten op school:)

    Iemand ooit in Brighton geweest? Gestudeerd? I want to know(hoera)

    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Studeer je in Engeland ? Zomg, gaaf .


    Hope goes lost but never dies.

    Cassidy schreef:
    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!

    omg jaloers.
    Ik ben laatste zomer in Brighton geweest en ik vond het echt heel mooi. En de huisjes waren schattig :3
    Waar zit/woon je ongeveer, erg dichtbij de kust?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wil later ook in Engeland studeren <3
    Wat studeer je precies?
    Hoe ben je daar terecht gekomen?
    En wanneer besloot je dat ej dat wou doen =3?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vet! Ik denk er zelf ook over om in Engeland te gaan studeren. [:
    Maar, ik ben nog nooit in Brighton geweest. Misschien gaan we er in mei heen, omdat ik ook hoorde dat het een leuk dorpje was enzo. Dus ik ben mn ouders over aant halen. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wauw, ik ben jaloers.
    Ik wil ook in Engeland studeren, dat lijkt me echt fantastisch + het sluit aan op mijn TVWO opleiding op de middelbareschool.
    Leuk trouwens dat je daar je lover hebt ontmoet! Is hij Engels?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cassidy schreef:
    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!


    Smiling but close to tears.

    ik studeer momenteel engels, maar in september wil ik hier filmstudies and scriptwriting gaan doen..maybe kingston university in London..mer ik zal Brighton te erg gaan missen dnk k..het is zo gezellig hier en iedereen is zo cool(cool)
    ik heb mn vriend hier op school ontmoet, hij is italiaans..(H)

    maar voor iedereen die t idee heeft om hier te studeren-->zeker doen!al is het maar voor een half jaartje ofzo, het is zo'n unieke ervaring!

    BenBarnes schreef:
    ik studeer momenteel engels, maar in september wil ik hier filmstudies and scriptwriting gaan doen..maybe kingston university in London..mer ik zal Brighton te erg gaan missen dnk k..het is zo gezellig hier en iedereen is zo cool(cool)
    ik heb mn vriend hier op school ontmoet, hij is italiaans..(H)

    maar voor iedereen die t idee heeft om hier te studeren-->zeker doen!al is het maar voor een half jaartje ofzo, het is zo'n unieke ervaring!
    Eigenlijk ben ik gewoon van plan om in Engeland te gaan sturen en nooit meer ergens anders te wonen xD
    Maar ik zal nog wel zien hoe het verloopt.
    Scriptwriting lijkt me eigenlijk ook wel supergaaf!
    Woon je op zo'n campus of heb je een paar kamers?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 16:08 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cassidy schreef:
    Ik niet. Maar het lijkt me wel ongelooflijk vet!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zit momenteel in een gastgezin..mer dat raad ik iedereen ouder dan 18 af..het is veel gaver(maar helaas ook veel duurder) om een eigen kamer te hebben in de residentie of appartementje..
    Mijn gastvrouw is wel heel aardig maar je hebt niet veel privacy enzo..mer vanaf september kan k op de campus wonen! yeah (hoera)

    I want to. Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Wauw :D
    Ja ik ben ook in Brighton geweest met vakantie naar Engeland, het is echt ontzettend mooi daar (H) :D
    Ik wil na mijn school ook een jaar naar Engeland :)


    ars moriendi

    Cool!
    Ik wil dat later ook doen! ^^


    Let the Night embrace you