• Nee grapje, geen bitchfight.

    Vandaag kreeg ik een sms'je van mijn broer;

    He, ken jij niet zo'n kleine kutmocro? Grijs/witte jas, zwart kort warrig haar, klein figuur? En grote bek?


    Dus ik zo terugsturen van 'Ehh, nee van penta dan? Wat is er dan?'
    Nou dus hij uitleggen dat hij en een paar vrienden naar de super de boer [supermarkt] gingen, en toen was er een groepje van die mocro's en die begonnen tegen Robin te zeggen van ja wat lach jij? En toen begonnen ze hem dik te schoppen en slaan en zelfs bedrijgen.

    Ik ging nog aan me broer vragen van hoe zagen ze er allemaal uit dan? En toen ging hij ze omschrijven en toen wist ik wel 3 mensen te noemen van wie het waren. SERKAN, EMRE EN EDGAR. Hahaha, met die Edgar moest ik nog stijldansen tijden een workshop van school. Maar dat doet er niet toe.

    En me broer was ook echt helemaal pissig enzo. En hij zei ook van nog even, en dan waren hij en Jort er ook opgevlogen. Maar die Robin die had verder niks ofzo, maar serieus, hoe halen hun het in hun kop? Gaan ze ook nog zeggen van kutnederlandersssss. Sorry hoor, maar dan zijn het weer van die buitenlanders. Dat is niet aanvallend bedoeld ofzo, maar hun zoeken gewoon ruzie. Die mocro's van gastjes van 15. Mijn broer is 17 en die vrienden 18. Ze hebben dan wel lef hoor. Zjezus, daar kan ik echt niet tegen >.<


    I'd rather go naked than wear fur.

    zielig:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat een kansloze mensen! Hallo, laat ze dan lekker terug gaan naar hun eigen land gaan als nederlanders zo kut zijn.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:29 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    wejo, ik zou zo pissed zijn he.
    En inderdaad, niet normaal. Ze zijn een soort van 'te gast' in Nederland, als ze zich niet normaal kunnen gedragen gaan ze lekker terug naar hun eigen land.
    Ja sorryhoor, maar zo denk ik erover.


    Smiling but close to tears.

    Met hart en ziel heb ik een hekel aan zulke mensen. Dat zijn van die gasten die denken dat ze de verdomde hele wereld aankunnen.

    Ik heb er ruzie mee gehad, ook gevochten, en verder was het bijna op een vechtpartij uitgedraaid. Komt neer op twee keer mot, allebei met groepen buitenlanders. Terwijl ik geen ruziezoeker ben.

    Het probleem is, de groepen met wie ik mot heb zijn van die aso buitenlanders (ik woon in een asowijk dus veel keus is er niet). Hoerig gekleed, sigaretten en piercings, je snapt het soort wel. En zij verkrachten het beeld dat Nederlanders van buitenlanders hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crush schreef:
    wejo, ik zou zo pissed zijn he.
    En inderdaad, niet normaal. Ze zijn een soort van 'te gast' in Nederland, als ze zich niet normaal kunnen gedragen gaan ze lekker terug naar hun eigen land.
    Ja sorryhoor, maar zo denk ik erover.

    Denk ik ook dan,ookal kom ik van België. Maar op zich heb ik er niets tegen,wel als ze gaan zeggen kutnederlands/kutbelgen,ja kom dan niet naar hier als je ze niet kunt hebben hé.

    Crush schreef:
    wejo, ik zou zo pissed zijn he.
    En inderdaad, niet normaal. Ze zijn een soort van 'te gast' in Nederland, als ze zich niet normaal kunnen gedragen gaan ze lekker terug naar hun eigen land.
    Ja sorryhoor, maar zo denk ik erover.


    None but ourselves can free our minds.

    Crush schreef:
    wejo, ik zou zo pissed zijn he.
    En inderdaad, niet normaal. Ze zijn een soort van 'te gast' in Nederland, als ze zich niet normaal kunnen gedragen gaan ze lekker terug naar hun eigen land.
    Ja sorryhoor, maar zo denk ik erover.

    Ja, ik denk dat als ze gaan lopen schelden met 'Kuthollanders' dat ze meteen van de bijstand van hun papa en mama een enkeltje Marokko mogen kopen.
    Meen ik.
    Die lui doen het er gewoon om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Met hart en ziel heb ik een hekel aan zulke mensen. Dat zijn van die gasten die denken dat ze de verdomde hele wereld aankunnen.

    Ik heb er ruzie mee gehad, ook gevochten, en verder was het bijna op een vechtpartij uitgedraaid. Komt neer op twee keer mot, allebei met groepen buitenlanders. Terwijl ik geen ruziezoeker ben.

    Het probleem is, de groepen met wie ik mot heb zijn van die aso buitenlanders (ik woon in een asowijk dus veel keus is er niet). Hoerig gekleed, sigaretten en piercings, je snapt het soort wel. En zij verkrachten het beeld dat Nederlanders van buitenlanders hebben.

    Ja idd. Je hebt helemaal gelijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Het probleem is, de groepen met wie ik mot heb zijn van die aso buitenlanders (ik woon in een asowijk dus veel keus is er niet). Hoerig gekleed, sigaretten en piercings, je snapt het soort wel. En zij verkrachten het beeld dat Nederlanders van buitenlanders hebben.

    Daar ben ik het wel echt heel hard mee eens. Dat is de reden dat er van die idioten als Wilders zijn die zeggen dat alle allochtonen slecht zijn.
    Ik zweer je, als die man aan de macht komt, emigreer ik direct.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Daar ben ik het wel echt heel hard mee eens. Dat is de reden dat er van die idioten als Wilders zijn die zeggen dat alle allochtonen slecht zijn.
    Ik zweer je, als die man aan de macht komt, emigreer ik direct.

    Hij heeft niks tegen allochtonen. Maar tegen de Islam.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Bravery schreef:
    (...)
    Daar ben ik het wel echt heel hard mee eens. Dat is de reden dat er van die idioten als Wilders zijn die zeggen dat alle allochtonen slecht zijn.
    Ik zweer je, als die man aan de macht komt, emigreer ik direct.


    You can run but not hide

    Emre zat bij mij op de basisschool.
    Kansloos figuur.
    Zo'n dik knulletje dat later bij de koekjesfabriek gaat werken, en meisjes gaat verkrachten omdat niemand zo gek is om z'n dochter aan hem weg te geven.


    giddy up, baby.

    Attention schreef:
    Emre zat bij mij op de basisschool.
    Kansloos figuur.
    Zo'n dik knulletje dat later bij de koekjesfabriek gaat werken, en meisjes gaat verkrachten omdat niemand zo gek is om z'n dochter aan hem weg te geven.

    Hahahahah jaaa idd xd
    Maar die Serkan is ook vet klein enzo, dom dat ie denkt dat hij [Emre ook] Jeroen en Robin enzo aankunnen ofzo >.<


    I'd rather go naked than wear fur.

    Het is toch Cerkan? Haha nouja anyway, die heeft ook altijd een grote bek tegen iedereen. Dan leek die Edgar me nog wel aardig, ik dacht niet dat hij dat zou doen eigenlijk. Hij is nml ook best slim.(nerd)


    giddy up, baby.

    Attention schreef:
    Het is toch Cerkan? Haha nouja anyway, die heeft ook altijd een grote bek tegen iedereen. Dan leek die Edgar me nog wel aardig, ik dacht niet dat hij dat zou doen eigenlijk. Hij is nml ook best slim.(nerd)



    Serkan Dogruyurek. Hahaha. Leuke makkelijke achternaam.
    Maar... Danyel, Marloes en ik helemaal zoeken naar iemand met een wit vest [zo omschreef Jeroen iemand]. En toen kwam Edgar er langs lopen, hij heeft ja ook zo'n lelijk wit achtig wollen vest ofzo XD Dus Marloes zo 'JA DIE DIE DIE !! MAAK EEN FOTO.' Maar toen was ik te laat : ( Maar toen later kwam hij er weer langs lopen dus Marloes weer 'JA DAAR IS IE. SNEL PAK JE MOBIEL!' Dus ik snel me mobiel pakken, en ik dacht dat ie op stil stond, dus ik foto maken, hoor je dat geluidje >.<


    I'd rather go naked than wear fur.