• Ja, ik ben echt zó jaloers op mensen met stijl haar. Ik haat mijn krullen. En ik hoop dat ik ook een keer weer stijl haar heb. ;3

    Waar zijn jullie jaloers op?


    Protège moi de mes désirs.

    JustLikeYou schreef:
    Ik ben jaloers op mooie mensen =)


    Ja! Dat is ook een goede.


    Protège moi de mes désirs.

    Mijn haar is handig :3
    Het is van zichzelf best wel dik, en het golft een beetje. Ik kan het stijlen, opsteken, krullen etc. Tip; als je stijl haar wilt, koop een stijltang.

    Ik ben jaloers op mensen die heel goed kunnen dansen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Mijn haar is handig :3
    Het is van zichzelf best wel dik, en het golft een beetje. Ik kan het stijlen, opsteken, krullen etc. Tip; als je stijl haar wilt, koop een stijltang.

    Ik ben jaloers op mensen die heel goed kunnen dansen.


    Ik heb ook een stijltang, maar mijn haar ziet er dan echt super dood uit, en zo voelt het ook. Én, het wordt niet helemaal stijl.
    Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe?
    (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    KimDIAMOND schreef:
    Ik ben jaloers op mensen met krullen. Ik heb stijl haar.'

    .


    ailoveejoee.

    Ik heb heel lang stijl haar, gheheh :Y). Ik ben eigenlijk jaloers op niemand -op de kerner dudes en dudette na-. Ja dat klinkt fakking schijnheilig, maar tis toch echt zo (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben niet jaloers op zulk soort dingen. Ik ben jaloers op een andere manier ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen met krullend haar :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Op mensen met krullen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zelfde als jou.
    Alhoewel, nu niet meer, heb mijn haar laten uitstijlen dus dat is stijl. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Zelfde als jou.
    Alhoewel, nu niet meer, heb mijn haar laten uitstijlen dus dat is stijl. :')


    Wat is dat? ;o


    Protège moi de mes désirs.

    misschien kun je het iets mooier maken door het meer te laten glanzen door wat ik zelf ook doe ik doe bij een wasbeurt citroensap op mijn haar mijn haar glanst dan!


    euh