• Jup Manhattan is vandaag 17 geworden!!! Dus wees even allemaal ontzettend lieve schatjes en spam haar gastenboek, inbox, msn, hyves en twitter helemaal naar de tering :Y). En natuurlijk niet vergeten hier ook nog een berichtje achter te laten.



    Lieve Jolien gefeliciteerd met je 17e verjaardag. Monster dat je bent, ik hou van je!

    xxx.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 1:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Miauw schreef:
    (...)
    Tis wel Kirsten waar je tegen praat hea *don'tkillme* xD

    Weet ik ;DD

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 13:37 ]


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Weet ik ;DD
    Ik ben helemaal niet evil :(( (6), hoe kom je daarbij? (A) Ik ben super lief. Ik heb Jolien namelijk vannacht al gespamd via sms, pb, gastenboekbericht, msn, myspace, facebook en hyves :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ik ben helemaal niet evil :(( (6), hoe kom je daarbij? (A) Ik ben super lief. Ik heb Jolien namelijk vannacht al gespamd via sms, pb, gastenboekbericht, msn, myspace, facebook en hyves :Y).

    Ja jij bent lieeef (A) -hug-

    Maar een spin sturen naar iemand die daar bang voor is is niet leuk gekkie! Dan sterft ze op haar verjaardag van de schrik! XD


    -

    Congraaaaatz! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    En ik had wel verwacht dat jij een topic zou aanmaken. Ik was al aan het zoeken net. 'Ghehe, nerd. (nerd)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gefeliciteerd


    it's true; i love you.

    Gefeliciteerd ! _O_


    -

    Gefeliciteerd (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nid schreef:
    Gefeliciteerd : )


    your eyes are like stars in the night.

    Gefeliciteerd (:

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Eigenlijk had je haar vandaag een spinnetje in een doosje moeten opsturen voor haar verjaardag (nerd). Of is dat heel gemeen? :Y)

    Nou dat had ik wel moeten doen eigenlijk ö. Nou, volgend jaar krijgt ze er twee! :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aaahw, dankjulliewel allemaaaaaaaaaal! (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)

    Gefeliciteerd <33


    I am an idiot, I move.

    Ik had het ookal gedaan op hieves =D
    Maar nog een keertje; Gefeliciteeeeeerd!

    Gefeliciteerd :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.