• Wit, uitgeblust en met lege ogen vertelt psychologe Dr. Abigail Tyler (later in de film nagespeeld door Milla Jovovich) over de vier soorten contact met buitenaardse intelligentie. In 1972 is vastgesteld dat een UFO waarneming de eerste soort is. Kun je 'm vastleggen op film dan spreekt men van de tweede soort. Is er sprake van communicatie, is dat het derde soort. Het vierde en hoogste niveau, ontvoering, is nog nooit vastgelegd. Tot Dr. Tyler haar onderzoek begon.

    Ik heb net deze film gezien en wow... het zet je echt aan het denken. Er zitten ook originele filmopnames in, die zijn echt heel erg vaag. Iemand anders deze film gezien en wat denk je er van?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er wat van gehoord en het lijkt me wel een leuke film (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    Ik heb er wat van gehoord en het lijkt me wel een leuke film (: .


    Hm, ik zou hem niet echt leuk noemen.
    Eerder vaag... het ligt er maar aan wat je gelooft. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KaidaANDOU schreef:
    (...)

    Hm, ik zou hem niet echt leuk noemen.
    Eerder vaag... het ligt er maar aan wat je gelooft. (:

    Maar ik geloof _O_ ... Denk ik, idk. Maar het was toch iets met buitenaardse wezens? Volgens mij had ik de trailer gezien of zo.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    (...)
    Maar ik geloof _O_ ... Denk ik, idk. Maar het was toch iets met buitenaardse wezens? Volgens mij had ik de trailer gezien of zo.


    Ja, klopt. (':
    Maar je ziet geen aliens ofzo. x'D Je hoort ze alleen en ziet ineens zo'n schip en aan het eind praten mensen erover. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen