• Ik ging dus met Susan,Kristel en Lieke na het etentje van mijn klas nog de stad in en daar kwamen we héle knappe BMX'ers tegen. En wij helemaal kijken. zegt Kristel iets heel doms, wij keihard lachen ;x gaan ze ons na doen. haha iedereen mij de schuld geven omdat ik mijn lach echt niet meer in kon houden ;x en toen moesten we weg want Kris' moeder was er al. gingen we onderweg steeds het raampje open doen en naar mensen 'HALLO!' roepen ;x en toen voelde ik me heel dom :3

    op watvoor momenten voel jij je dom?


    We can only learn to love by loving.

    Haha xD

    als ik in de bus zit en opeens gaat me buik vet rare geluiden maken waardoor het klinkt alsof ik een scheet laat x'D Dan voel ik me dom.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.


    Vaak als ik dan een onvoldoende heb gekregen waar ik zo hard voor geleerd heb, en dan de jongens die o zo slim zijn en nooit leren hebben dan een 8.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik tegen het glas van de draaideur in het winkelcentrum aanloop, omdat ie ineens stopt met draaien :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op school vroeg ik via een vriendin aan een jongen verkering, maar zijn antwoord was 'nee'. Dus ik haar er weer opgestuurd met dat ze moest zeggen 'grapje'
    hahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik 's avonds met waterballonnen door de straten wandel.


    No growth of the heart is ever a waste

    als ik en een vriendin engels en frans door elkaar halen x)


    Just a simple "I love you" (:

    Als iemand het beter weet dan ik, of als ik iets niet snap, wat juist heel simpel is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xDestroyed schreef:
    Op school vroeg ik via een vriendin aan een jongen verkering, maar zijn antwoord was 'nee'. Dus ik haar er weer opgestuurd met dat ze moest zeggen 'grapje'
    hahaha.
    Hahah, dat klinkt echt superdom op een supergrappige manier. 'Grapje'


    it's so empty living behind these castle walls

    Eloquent schreef:

    Vaak als ik dan een onvoldoende heb gekregen waar ik zo hard voor geleerd heb, en dan de jongens die o zo slim zijn en nooit leren hebben dan een 8.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eloquent schreef:

    Vaak als ik dan een onvoldoende heb gekregen waar ik zo hard voor geleerd heb, en dan de jongens die o zo slim zijn en nooit leren hebben dan een 8.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    nerveus schreef:
    Als iemand het beter weet dan ik, of als ik iets niet snap, wat juist heel simpel is.


    Dat laatste heb ik echt heel erg vaak. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In de klas als mn maag begint te rommelen, omdat ik honger heb. Het liefst zou ik dan gewoon door de grond zakken. Of als ik een heel dom antwoord geef in de klas x;


    Destroy what destroys you.

    Als ik voorbij mijn crush moet lopen. ;x


    All was well.

    Ik had een keer ook zoiets.
    Dan zat ik zo te praten met 'n vriendin, en dan 2 jongens achter ons zaten ons na te doen.
    ojonge, die waren zo vervelend.
    Uiteindelijk draaide ik me om en zei ik zo heel droog; 'hoi'

    En ik voel me dom als ik iets niet snap, of iets vergeet.


    Smiling but close to tears.

    Als Amanda en ik 'ruzie' hebben en elkaars schoenen over de heg van iemand gooien en daarna droog aanbellen om ze weer terug te vragen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.