• Ik mag mijn kamer niet morgen opruimen, het moet vandaag nog. Morgen ben ik de hele dag vrij, heb ik de hele dag, maar dat mag niet, dan mag ik het weekend niet weg. Ik heb mijn kamer al 3 weken niet opgeruimd, wat maakt die ene dag nou uit?
    Mijn moeder kwam net tierend de kamer binnen dat ik de container niet van de weg gehaalt had, mijn broer was hem gewoon vergeten daar neer te zetten vorige week maar dat is niet zo erg blijkbaar. Dan schreeuwt ze over mijn kamer, die ik perse vandaag moet opruimen omdat ze dat 'gezegd' heeft gister, niet dus want dan zou ik vertelt hebben dat ik het morgen wil doen.
    En dan komt mijn vader discuseren, hij lachen de hele tijd omdat ik tegen hem in ga, kan geen goede reden bedenken waarom ik het niet morgen mag doen, het moet gewoon perse vandaag, zegt hij ook.
    Wat een problemen om niets joh.


    Your make-up is terrible

    Dat is gewoon in een plotselinge bui en daarna kunnen ze niet meer terug, moeten ze winnen.
    ofzo.

    sterkte met opruime xD

    Veel plezier met opruimen, hah :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ah gosh. ;_;
    Dat is zó freaking irritant.
    Succes ermee nog in ieder geval! <'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    opruimen:Shaat ik:S


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Dat is bij mij dus ook altijd. > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben het met je eens, maar misschien heeft je moeder een boze bui ofzoiets? :')


    Happiness hit her like a train on a track