• Ik ben ook weer voor het eerst nadat ik ziek was op school en meteen staat mijn wereld weer op z'n kop of zo...

    Mijn crush ging tegen half 11 naar huis toen ik net op school aan kwam en hij was vet vrolijk (niet ziek ofzo).
    Op school hoor ik vrienden van hem waaronder Naaibal (die lult alles tegen mijn crush over mij en tegen mij over hem) een discussie hebben in de klas over mijn crush waarom hij nou weer naar huis was gegaan terwijl hij niet ziek was.

    En van die reden schrok ik echt!
    Ik ga het hier niet neerzetten het is zeg maar nog al erg privé voor hem...
    Tuurlijk ben ik blij voor hem daar voor maar wat daar achteraan kwam...
    Hij gaat binnenkort waarschijnlijk een hele tijd weg naar Spanje om die ene reden en dan als het hem bevalt blijft die daar waarschijnlijk! :/
    En als hij wel terug komt stopt die na die hele lange tijd in Spanje met de opleiding...

    Oftewijl ik ga hem waarschijnlijk binnenkort bijna tot nooit meer zien! :/
    En dit klinkt heel stom maar ik zit er al de hele avond om te janken...
    Ik krijg het gewoon niet meer uit me hoofd en het is nu echt een complete chaos in me kop!

    Ik moest dit gewoon ff kwijt omdat ik het bij geen één vriendin kwijt kan niemand mag hem zowat, en ik hoef geen stomme reacties of zo want daar heb ik nu helemaal geen zin in dan reageer je maar gewoon niet..


    dream, dare, fly!

    Dit is een dilemma.. je hebt nu twee keuzes:
    1 - Je vertelt het hem. Als hij je dan ook leuk vindt, hebben jullie een groot probleem omdat dit wel een hele lange afstandsrelatie gaat worden. Als hij je niet leuk vindt.. dat weet ik niet, dat ligt aan jou.
    2 - Je vertelt het hem niet. Dit heeft als gevolg dat je er waarschijnlijk nog wel een tijdje mee zit. Gedachtes als: 'Had ik maar..' Maar ook dat gaat over. En misschien, heel misschien vind je dan een andere leuke jongen.

    Suggesties, ik weet niet of je er wat mee kunt.


    Life is hard and then we die

    Ik zou het hem vertellen. Als je het niet doet ga je er later als hij weg is waarschijnlijk spijt van hebben en gedachtens hebben dat je het beter wel had gedaan. Waardoor het dan te laat is.
    -ik zeg maar iets-

    @ PUKKELxDING & Irgendwann
    Jah... Ik denk wel dat jullie gelijk hebben, ik ga er sowieso spijt van hebben als ik niks heb gezegd denk ik...
    Ik durf nu al nieteens wat tegen hem te zeggen elke keer neem ik me voor wat tegen hem te zeggen en dan zie ik hem en dan is het net alsof mijn keel dichtgeknepen word en ik dus niks kan uitbrengen :/
    Ik denk dat ik eens de moed moet vinden om het hem te vertellen...
    In iedergeval thx voor jullie reactie!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 21:32 ]


    dream, dare, fly!

    Spreek hem aan, doe het desnoods via een ander. Wat heb je te verliezen? Dan weet je iig waar je aan toe bent.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Praat met hem, nog voor hij vertrekt.Je hebt niet veel te verliezen, en als hij je ook leuk vindt dan kunnen jullie misschien wel iets beginnen en in het slechtste geval vind hij je niet leuk maar kun je wel over hem geraken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat had ik ook, of nouja. Mijn crush ging vorig jaar van school, en nu zie ik hem ook niet meer. Ik ben er in middels wel weer overheen, maar toch. Af en toe baal ik er nog best van. En als ik het over mocht doen, had ik het hem verteld ..


    Protège moi de mes désirs.