Ik fietste zo eerst de straat van mijn school uit. Toen zag ik de jongen fietsen die zo knap en lekker is Dus ik hem achtervolgen haha, niet echt achtervolgen want ik moest ook gewoon die richting uit. Nja, ik zo lang achter hem aan fietsen, en toen ging hij [en ik ook] in zo'n landweggetje-achtig iets, en daar gaat het berg af. Dus ik achter hem ook zo dat bergje af, alleen toen dacht ik zo; 'hmm... hij fietst te traag nu, ik ga m inhalen'. Dus ik wil zo langs hem fietsen, (niet zo heeeeel snel natuurlijk, want ik was dicht bij hem -lacht- ) maar toen kwam hij dus bijna met zijn stuur tegen dat van mij :o
En ik was nét net gevallen, anders was hij [letterlijk] ook op mij gevallen
Maar het had niet veel gescheeld. Hij was bijna gebotst
Wat een aantrekkingskracht tussen ons is het toch
Hoe is het met jullie crushes?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Bijna ongeluk met en door crush ;3
Bijna ongeluk met en door crush ;3 - Liefde, Vriendschap & Familie
-
21 jan 2010 - 15:47Jaaa, dat had ik op mijn terugweg bijna :o21 jan 2010 - 15:4921 jan 2010 - 15:49
Ik had gehoopt dat ik me door mijn crush wat beter had gevoeld.
your eyes are like stars in the night.
21 jan 2010 - 15:49Hahhaahh x'D
Slecht ofso ^^I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
21 jan 2010 - 15:5021 jan 2010 - 15:5221 jan 2010 - 15:53Eigenlijk hadden jullie moeten vallen
I may not always be perfect, but I'll always try.
21 jan 2010 - 15:59OverMyHead schreef:
Eigenlijk hadden jullie moeten vallen
jahe? Dan lag ik nu misschien mét hem in het ziekenhuis
En dan wist hij tenminste wie ik ben, HAHA21 jan 2010 - 16:00Met mijn crush is het één groot drama at the moment!
dream, dare, fly!
21 jan 2010 - 16:03UNCOMMON schreef:
(...)
En dan wist hij tenminste wie ik ben, HAHA
Dan weet je precies wat je de volgende keer moet doen, als je hem ziet.
UNCOMMON schreef:
@ Lucide & Poseidon
Whaay?
@Anouk.
Zeker weten
Ach, ik moet hem eerst nog in het echt ontmoeten en daar doet hij nu niet zoveel moeite meer voor. En ik moet eerst nog zien of hij een gewone vriend is of meer.[ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 16:11 ]
Think before you act.
21 jan 2010 - 16:14Lucide schreef:
(...)
Ach, ik moet hem eerst nog in het echt ontmoeten en daar doet hij nu niet zoveel moeite meer voor. En ik moet eerst nog zien of hij een gewone vriend is of meer.
Hahhaa.
Oei, succes <321 jan 2010 - 16:18Ik liep een keer in de aula met een heet kopje soep. Ik lette niet zo op en botste bijna tegen mijn lover. :p
21 jan 2010 - 17:40UNCOMMON schreef:
De volgende keer als je hem ziet kom je hem laten vallen
(...)
En dan wist hij tenminste wie ik ben, HAHASometimes The One You Want Is Not The One You Need.
21 jan 2010 - 17:41Haha :'D
Mijn crush is té oudWrinkled linen and half tinted sunnies.
21 jan 2010 - 17:4221 jan 2010 - 17:43