Mensen dit is een bericht van Ivy dat ze nog kwijt wil.
I want to get away, I want to fly away.
Met tranen in mijn ogen, tranen die al in een langzaam tempo over mijn wangen stromen. Zit ik opmijn bed, weer naar dat een en hetzelfde liedje te luisteren. Door het zelfmedelijden, leg ik mijn armen om mijn lichaam heen. Alles was al ver weg in mijn gedachten niet dat ik het ooit zou vergeten.. Maar dat ene woordje bracht me weer zo dichtbij, Te dichtbij. Sommige zouden wel denken dat ene woordje dat kan niet met je doen. Nou ja het doet ook niets met me alleen opend het weer die wonden die nou al bijna weer geheeld waren. Mensen beschrijven zo vaak in series dat het pijn doet aan je hart. Ik moet jullie zeggen dat het echt is, je kan echt pijn hebben aan je hart. Ik heb me laten opjutten door een zo’n kutkoter, dus ben ik mezelf al raar aan het vinden. Iedereen kan tegen een scheldwoord en ik niet.
Ik ga morgen op vakantie, tot 8 augustus. Ik ga nadenken en ervan genieten, ik hoop dat het lukt. Ik vind het jammer om quizlet te laten zitten. Wie weet dnek ik er 8 of 9 augustus anders over. Mijn series,? Ik weet het niet, ik zal in ieder geval voor mezelf verder gaan schrijven wie weet laat ik ze nog wel op quizlet zetten.. Voor de rest wil ik zeggen dat het me spijt,,
Had ik Quizlet maar nooit gevonden!
Why don't you break my heart