• Vandaag heb ik gevochten, in de pauze. Die kerel, henk* pakte me schoenen af en wilde ze in de prullenbak gooien.. Hij miste maar net. Ik vet kwaad naar hem toe, geef die me zo een stomp tegen me kaak aan. Ik hem terug stompen, in zijn gezicht en maag en toen was het een gevecht. En toen kwamen er twee leraren aan en werd ik bij me keel gegrepen door die Henk. De leraren mij zo wegsleuren en dat was het eigenlijk.

    Nu heb ik een lelijke dikke kaak en daar ben ik niet zo blij mee. Verder geen straf!

    *Niet zijn echte naam

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 16:01 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Henk :')
    Maar goed dat je er zonder straf vandaan komt ! Alleen wel sneu dat hij je schoen had afgenomen en van je dikke kaak ! D:

    Geen straf? o_o
    Wow, bij mij op school zou je dik geschorst worden, denk ik. :')


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Geen straf? o_o
    Wow, bij mij op school zou je dik geschorst worden, denk ik. :')

    Same.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb één keer een jongen geslagen, maar ik had wel geluk, hij wandelde gewoon weg. Hij was mijn beste vriend aan het stikken en ik raakte helemaal in paniek en toen sloeg ik hem met mijn platte hand op zijn kaak en hij ging gewoon weg. Ik was wel verbaasd.


    Cowards die many times before their deaths.

    Dat was vandaag bij ons ook zo maar dan met Frank en Dennis fz ;x


    We can only learn to love by loving.

    Holy shit. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moest wel ff vijf minuten praten, maar ja. Ze vonden mij érg geweldadig. Nouja, dan moeten ze gewoon van mijn all-stars afblijven. Die zijn geliefd, aangezien iedereen erop schrijft.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eloquent schreef:
    Holy shit. ._.


    Never run out of reasons to smile...

    Eloquent schreef:
    Holy shit. ._.

    Onderbroek schreef:
    Ik moest wel ff vijf minuten praten, maar ja. Ze vonden mij érg geweldadig. Nouja, dan moeten ze gewoon van mijn all-stars afblijven. Die zijn geliefd, aangezien iedereen erop schrijft.
    ALL STARS:9~


    it's so empty living behind these castle walls