• ... dat toch niet gelezen zal worden (geloof me, dit zeg ik niet uit gebrek aan zelfvertrouwen. Maar aangezien Quizlet vooruit uit meisjes bestaat...) Ik schrijf namelijk een fanfiction over Batman and Robin, met Batgirl en Nightwing (de allereerste Robin, zeg maar)en Spiderman (vraag mij alsjeblieft niet hoe hij daartussen is gekomen). Ik wil het graag op Quizlet zetten, maar dat ga ik echt niet doen als het toch niet gelezen wordt.

    Voor geïnteresseerden:
    Naomi wordt door Robin uit een brandend appartement gered. Aangezien door mysterieuze omstandigheden haar ouders juist die avond nog zelfmoord gepleegd hadden, adopteert Bruce Wayne haar en behoort ze sindsdien bij die Waynefamilie. Maar was als er een nieuwe slechterik, Spiderman, op het podium verschijnt? En zijn de roddels waar dat de Joker, waarvan Batman en zijn crew zo'n moeite voor hadden moeten doen om hem te pakken te krijgen, ontsnapt is?

    Proloog.

    Ik verwacht hier ook geen reacties op :Y).

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 15:44 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jou nickname betekend aardappel hé?
    Dan moet het Potatoe zijn :')
    en zo niet dan zwijg ik ;x

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 15:50 ]

    Vigilante schreef:
    Jou nickname betekend aardappel hé?
    Dan moet het Potatoe zijn :')

    Jaaa o.o' ? Lol, maar ik ging hem toch veranderen x).


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Vigilante schreef:
    Jou nickname betekend aardappel hé?
    Dan moet het Potatoe zijn :')
    en zo niet dan zwijg ik ;x

    Haar nick is goed :]
    Potatoe bestaat niet, wel het meervoud potatoes.


    No growth of the heart is ever a waste

    JOKER, olé. En Spiederman C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Haar nick is goed :]
    Potatoe bestaat niet, wel het meervoud potatoes.

    oô ? mijn moeder zei dat het zo was :')

    Dat klinkt echt awesome ;D
    lol, ik heet Naomi.
    ik ga hem lezen!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''