• Ik moest vandaag een voorlopig vakkenpakket invullen en toen kwam ik erachter dat wiskunde in de sector zorg en welzijn niet verplicht is. Ik ben er zooo slecht in, dus ik ga het laten vallen =D ookal raadt mijn mentor het me af. Ik ben nu zooooo blij.

    Wie kan nog meer wiskunde laten vallen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil wiskunde niet laten vallen (ik vind het best wel leuk) en ik doe een wiskunde-richting dus heb ik 6 uur wiskunde per week.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Bij het profiel dat ik nu doe hoef je ook geen wiskunde, maar ik heb het wel.
    Voor heel veel opleidingen heb je wiskunde nodig, dus je mentor heeft wel gelijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Etoile schreef:
    Ik kan nooit wiskunde laten vallen. Ik woon in België,en daar gaat dat niet.


    Listen to what we're not saying..

    Etoile schreef:
    Ik kan nooit wiskunde laten vallen. Ik woon in België,en daar gaat dat niet.


    Echt ?
    Ik verhuis naar Nederland :Y)
    Nee, maar bij de richting die ik doe, moet ik sowieso wiskunde hebben..denk ik ;p


    -

    Ik kan het, ik wil het, maar mijn decaan zegt dat ik het nodig heb in het vakkenpakket voor Zorg en Welzijn. ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan het, heb vakkenpakket C&M en op de een of andere manier heb ik twee keuzevakken waarvan ik er een kan laten vallen.
    Ik heb morgen een wiskundetoets met allemaal formules (waar ik heel zwak in ben) dus ik voel de bui al hangen. Ik haal al vanaf 4 havo onvoldoendes en werk er ook nog eens stinkend hard voor dus als ik nu nog een onvoldoende haal laat ik het vallen, is mijn besluit.

    Het voelt niet fijn om op te geven omdat ik iets niet kan, maar ik voel me genoodzaakt. Ik wil niet met een 5 of lager mijn examen in. En als de mogelijkheid er is, maak ik ervan gebruik ook.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 17:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kon het, maar heb het niet gedaan. Wiskunde is eigenlijk een best belangrijk vak. Ik heb op mijn huidige opleiding ook een soort wiskundelessen gehad, maar nooit heen gehoeven. :Y)


    Think before you act.

    Ik kan het niet laten vallen, maar ik ga Natuurkunde laten vallen. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik kan wiskunde niet laten vallen, maar dat zou ik ook niet willen. In ieder geval ben ik blij voor jou :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als ik havo ga doen,
    dan wel.
    maar ik ga gewoon wiskunde A doen, dusja :')

    Ik kon het een jaar geleden al laten vallen. maar ik heb het gewoon gekozen omdat je er best veel aan hebt :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik deed Handel & Verkoop en kon kiezen Duits of Wiskunde... Mooi Duits dus haha! x'D
    Vorig jaar had ik wel weer Wiskunde in de 1e MBO maar dat was het grafische wiskunde en dit jaar nu ik een andere opleiding MBO doe heb ik niet wiskunde maar rekenvaardigheden (hoofdrekenen) en ik moet toegeven ik vind het voor het eerst in mijn leven makkelijk! x'D


    dream, dare, fly!

    Nee, en dat wil ik ook niet.
    Op het MBO word het verplicht, als je dan voor wiskunde geen examen hebt gedaan, word je niet toegelaten.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik had het kunnen laten vallen. Maar ik heb dit bewust niet gedaan, omdat ik statistieken & kansrekenen nodig heb in mijn vervolgopleiding. En met wiskunde in mijn pakket kan ik veel meer kanten nog in dan zonder.. omdat bij veel opleidingen het wel verplicht is.. dus ik ben blij dat ik het nog heb, ook al is het mijn slechte vak -op economie na-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 18:12 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik niet ;(
    Als ik op het Havo zat en C&M zou kiezen zou het wel kunnen.
    Maar ik zit op het Vwo, ik ga nog wel C&M kiezen en dan Wiskunde C, lager dan laag dus (cool)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.