• Ja, dat is tcoh echt wel kut. Het is al bijna een jaar geleden maar toch. Ik voelde me kut en ik ging dus wat krabbels terug lezen waarin hij zij hoe lief, mooi, verlegen en schattig hij me wel niet vond en dat als ik het koud had me hij me wel warm wou houden en dat ik te kort knuffel. Hij was zo lief voor me en een goede vriend -waar ik stiekem een beetje verlieft op was- maar als ik dit zo lees voel ik me eerst heel goed door die complimentjes en dan realisser ik me hoe erg ik hem eigenlijk wel niet mis. Ik haat dat zo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dit heb ik met smsjes van mijn ex. Ik heb ze naar een speciale map verplaatst, waarbij ze nu allemaal bij elkaar staan. En eens in de zoveel tijd moet ik ze gewoon lezen, terwijl ik weet dat het pijn doet. Maar ik probeer positief te blijven, en ik weet dat ik ook sterk genoeg zal zijn om ze te wissen (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:24 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat had ik laatst ook. Een krabbel met: welterusten blondie.
    Of een smsje: Pas je op met skiën? Kusjes xxx
    Dan heb je echt spijt.
    Ik heb al zijn smsjes bewaard.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:26 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cassidy schreef:
    Dit heb ik met smsjes van mijn ex. Ik heb ze naar een speciale map verplaatst, waarbij ze nu allemaal bij elkaar staan. En eens in de zoveel tijd moet ik ze gewoon lezen, terwijl ik weet dat het pijn doet. Maar ik probeer positief te blijven, en ik weet dat ik ook sterk genoeg zal zijn om ze te wissen (:

    Ja inderdaad. En dan denk je eerst, er is toch nog iemand die me leuk vind en later voel je je rot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eloquent schreef:
    Dat had ik laatst ook. Een krabbel met: welterusten blondie.
    Of een smsje: Pas je op met skiën? Kusjes xxx
    Dan heb je echt spijt.
    Ik heb al zijn smsjes bewaard.

    Ja, inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb om precies die reden alles wat me aan mijn ex herinnerde verwijderd.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Ik heb om precies die reden alles wat me aan mijn ex herinnerde verwijderd.

    Nu ben ik best wel blij dat mijn ex te gierig was om te sms'en...


    No growth of the heart is ever a waste

    Bravery schreef:
    Ik heb om precies die reden alles wat me aan mijn ex herinnerde verwijderd.

    Ja, dat snap ik helemaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik ook zo van die berichtjes dat je denkt 'die ik nooit meer weg.'. Ik heb er momenteel veel,maar daar krijg ik dan wel een lach van op mijn gezicht van 'kijk,ze zijn er wel voor mij.'.

    Dat heb ik totaal echt niet meer.


    Life is hard and then we die

    Etoile schreef:
    Heb ik ook zo van die berichtjes dat je denkt 'die ik nooit meer weg.'. Ik heb er momenteel veel,maar daar krijg ik dan wel een lach van op mijn gezicht van 'kijk,ze zijn er wel voor mij.'.

    Ja, kon ik er maar van lachen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat heb ik totaal echt niet meer.

    Wees blij!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat nog nooit gehad, wel met vriendinnen.Mijn beste vriendin is zomaar ineens uit mijn leven gegaan, en nu zeggen wij bijna niets meer tegen elkaar.We zaten bij elkaar op school en zelfs op school zeiden we niets tegen elkaar.En dan zie ik foto's van ons terug, van vroeger en zou ik er alles terug voor willen doen om het terug zo te krijgen, maar ik weet dat het toch nooit gaat gebeuren.En ik mis haar echt wel..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    _O_
    jij weet wat ik er van vindt ;d

    Frontpage schreef:
    Ik heb dat nog nooit gehad, wel met vriendinnen.Mijn beste vriendin is zomaar ineens uit mijn leven gegaan, en nu zeggen wij bijna niets meer tegen elkaar.We zaten bij elkaar op school en zelfs op school zeiden we niets tegen elkaar.En dan zie ik foto's van ons terug, van vroeger en zou ik er alles terug voor willen doen om het terug zo te krijgen, maar ik weet dat het toch nooit gaat gebeuren.En ik mis haar echt wel..

    Dat is wel heel erg rot!

    @Barbara
    Ja dat weet ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.