• Serieus !

    Al meer dan een jaar word ik op zo'n fucking achterbakse manier gepest en er is godverdomme niemand die het ene moer kan schelen. Net kwam ik nog op één van die meisjes hun Netlog, zag ik een nota staan over mij. En ik had zowat zin om te beginnen huilen. Echt waar, ik ben het zo beu om altijd de pispaal te zijn van alles en iedereen hé ! Echt zo beu van altijd dik en zo genoemd te worden, om altijd vernederd te worden. Iederéén van mijn oude vrienden hebben ze tegen mij opgezet, echt iederéén . En dan te bedenken dat ik er áltijd voor die strontwijven was.
    Pff, ik ben het kotsbeu.

    sorry, moest er even uit

    x'

    Dat is net de reden waarom ik nu net ben gestopt met school! .__.
    Ik ben me daarnet nog gaan uitschrijven omdat ik depressief was, 4 maanden lang. En ik ging kapot van de stress en werd er letterlijk ziek van!
    En ik zweer je, CLB helpt NIETS!
    Kan je niet van klas verwisselen? Of van richting of desnoods van school?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat kut voor je, waarom spreek je ze niet aan waarom ze zo tegen je doen?


    You can run but not hide

    Dit vind ik wel kut voor je. ;o
    Voor de rest weet ik eigenlijk niets te zeggen.


    None but ourselves can free our minds.

    Tegen je mentor vertellen?

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pon schreef:
    Dat is net de reden waarom ik nu net ben gestopt met school! .__.
    Ik ben me daarnet nog gaan uitschrijven omdat ik depressief was, 4 maanden lang. En ik ging kapot van de stress en werd er letterlijk ziek van!
    En ik zweer je, CLB helpt NIETS!
    Kan je niet van klas verwisselen? Of van richting of desnoods van school?

    Ik zit niet bij hen in de klas en ze doen ook niet noodzakelijk iets op school, gewoon altijd achter mijn rug. Maar achterbaks doet meer 'pijn' vind ik. En Nope, CLB + leerlingbegeleiders helpen niets.

    Dat is vervelend. Ik ben nooit echt gepest, dus ik kan niet meepraten. Is er niet iemand voor je, die iets voor je kan doen?

    Cassidy schreef:
    Tegen je mentor vertellen?

    Sterkte (flower)

    Heb ik al gedaan, zowel dit jaar als vorig jaar.

    Ik ben er voor je Annelies <3
    Dat weet je ondertussen wel, hoop ik. Weten je ouders ervan? Als je een goede band et hun hebt zou ik het anders wel vertellen en vragen of zij er met de school over willen praten.

    x


    All was well.

    ik vind het echt achterbaks van die meisjes!

    praat er over met je ouders,leraren,je mentor,andere familie leden!

    doe er wat tegen!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ik zit niet bij hen in de klas en ze doen ook niet noodzakelijk iets op school, gewoon altijd achter mijn rug. Maar achterbaks doet meer 'pijn' vind ik. En Nope, CLB + leerlingbegeleiders helpen niets.

    Klopt.
    Ik heb 4 maanden lang met CLB en andere schoolmensen gepraat maar niets hielp! Ze sucken zwaar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En daar heb je al het recht toe. Ik haat mensen die pesten. Dat zijn namelijk zulke onzekere mensen, dat ze maar besluiten om andere mensen te pesten. Puur zodat hun gekrenkte zielen worden opgekrikt. Schijthekel heb ik aan die mensen. Ze verpesten gewoon iemands leven zonder daar besef van te hebben. Ik vind dat ze op de brandstapel moeten eens flink overhoop moeten geschoten worden eens moeten nadenken wat ze aan het doen zijn.

    Geloof me meid, jij gaat het later maken. Puur omdat je er alle reden toe hebt. En zij zullen later degenen zijn die jouw wc moeten schoonmaken. En dan kun je ze pas écht goed uitlachen.

    Maar tot die tijd, laat je niet op je kop zitten! Ze pesten je niet omdat je werkelijk lelijk bent, omdat je werkelijk dik bent. Ze pesten je omdat jij zo mooi bent dat je ze in hun waarde laat. Dat weten zij alleen niet, zij zien dat als zwakheid, een makkelijk prooi. Maar meid, weet dat jij degene bent die beter is dan zij. En daar komen zij ook wel achter.

    Tot die tijd.. verzamel bewijs. Verzamel msn gesprekken, netlog berichten over jou, of andere berichten (met printscreen). Doe dit op een sneaky manier, zodat zij er niet achter komen. En dan, zodra je genoeg bewijs hebt, naar de directie ermee. Zeg maar dat je hun gedrag beu bent, en dat je genoeg bewijs hebt, en dat ze er nu maar is wat aan moeten doen.


    Life is hard and then we die

    Je moet er sowieso met iemand over praten en voor jezelf opkomen. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar praat er in ieder geval met iemand over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    -knuf-

    Cacharel schreef:
    Dat is vervelend. Ik ben nooit echt gepest, dus ik kan niet meepraten. Is er niet iemand voor je, die iets voor je kan doen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als het kon zou ik ze heel hard voor je slaan, want ik vind het echt niet leuk voor je. Jammer genoeg kan dat niet.
    Maar kunnen je ouders, hun ouders, of iemand van school echt niks doen ofzo? ;~;
    En anders, die kindjes moeten gewoon volwassen worden, en hopelijk voor ze worden ze dat nog.

    oh, en ik ben er voor je, als je iemand nodig heb om tegen te praten <3 :)


    There are several things that I have been doing wrong.