• Heey,
    ja daar gaat mijn vraag eigenlijk over. Over Foto's toevoegen aan je stories. Want kijk ik had zeg maar een 'cover' voor mijn nieuwste story aangemaakt & dat netjes in mijn fotoboek gedropt. Dus ik ga naar mijn nieuw story en ik doe [img] [/ img] -wel aan elkaar enzo,- en ik drop de goede link er tussen maar inplaats van de foto, krijg ik dus een wit vakje met een rood kruisje er in! En ik weet niet hoe het komt. Het is een .jpg bestand en hij is niet te groot, want je ziet de foto wel duidelijk in mijn fotoboek! Dus nu vraag ik me af; hoe moet dat dan? En is dit bij jullie ook zo? Of ben ik nauw de enige die dit heeft?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 16:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    er staat ergens foto toevoegen en dan. staat de foto op internet of in je bastanden ofiets.
    maar dan moet je die link daar droppen alleen geen [img] ervoor en erachter.

    Opnieuw proberen, ik moest het ook een paar keer doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kan ook op 'Foto aanpassen' klikken, en dan kan je in je mappen bladeren en hem er zo in doen? Of uploaden op www.tinypic.com en daar uploaden, opslaan en erin zetten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien moet je hem even via Tinypic doen?


    Smiling but close to tears.

    Had ik gisteren ook voor :S
    Maar in plaats dat het een kruisje was, was het bij mij een rood bolletje. ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Misschien de foto uploaden op Tinypic en dan de tweede link nemen. [ img] [ /img] staat er dan al bij, gewoon de tweede kopieren :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Louisiana schreef:
    er staat ergens foto toevoegen en dan. staat de foto op internet of in je bastanden ofiets.
    maar dan moet je die link daar droppen alleen geen [img] ervoor en erachter.

    ik bedoel níet bij een hoofdstuk maar bij het begin van je story.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 16:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Crush & Fictional bedankt:"D De foto staat er eindelijk :"D Heel erg bedankt:"D

    De rest natuurlijk ook_O_

    xoxo


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.