• Onze Nederlandslerares.

    We hadden zo les in zo'n lokaal, en wij zaten voor het lokaal ernaast, de helft had gezien dat ze daar zal, maar ik dus niét. Zaten we 10 min voor dat lokaal, komen we 'erachter' dat we in dat lokaal ernaast zaten.
    ojonge, ze werd bóós.
    Ze stond zo op, en gooide de deur keihard, maar de deur stond op zo'n slot, dus hij ging terug, zo bijna tegen haar aan. Ik ging helemaal stuk.
    Doet ze de deur dicht, en óp slot. haha, ze sloot ons op. Toen kwam de afdelingsleider even preken, en toen ging de afdelingsleider weer weg, sloot hij ons ook op. ojonge, dat vondt ik zo grappig.


    Doen leraren bij jullie dat wel eens?


    Smiling but close to tears.

    Nee
    mijn leraren worden altijd boos als ik met Rose sms :3


    We can only learn to love by loving.

    Haha :')

    Nee, nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    VREEEEMD MAAAN.


    "Let them eat cake!"

    Is dat niet strafbaar? :Y) :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Whahaha... Dat zou ik wel eens mee willen maken


    Queen of Hell is my name

    Prevail schreef:
    Nee
    mijn leraren worden altijd boos als ik met Rose sms :3

    Haha, bij beeldend waren mijn handen vies, dus ik zeg zo tegen sam dat ze ff terug moet sms'en. Betrapt die lerares haar met mijn mobiel XD en toen pakte ze hem bijna af ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Haha, bij beeldend waren mijn handen vies, dus ik zeg zo tegen sam dat ze ff terug moet sms'en. Betrapt die lerares haar met mijn mobiel XD en toen pakte ze hem bijna af ._.


    haha jonge, ik keek zo niet, en ze had het niet door, gaat die telefoon ineens trillen. XD'


    Smiling but close to tears.

    Hahah
    Nej.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Een leraar die dat eens bij ons deed, werd meteen ontslagen... x"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.