• Bij de winkel waar ik werk, staat altijd wel een zwerver met zo'n krantje te wapperen. Haha, eentje is echt schattig. Die gaat altijd heel lief lachen.

    Maar daar gaat het dan niet om. Ik bedoel: Als ze de tijd hebben om de hele dag met een krantje te wapperen, ook al vriest het keihard.. Dan moet je toch ook de tijd hebben om te werken voor geld? Of ben ik nu zo stom?

    Heeft iemand van jullie dat krantje trouwens wel eens gekocht?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik koop nooit zo'n ding. VOlgens mij verkopen ze er één per dag?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Daklozenkrant :'D Bij ons in het dorp bij de supermarkt staat er ook altijd zo'n kerel.

    En over dat werken; niemand wilt ze aannemen omdat ze geen huis hebben en er vaak nogal vies uitzien enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Daklozenkrant :'D Bij ons in het dorp bij de supermarkt staat er ook altijd zo'n kerel.

    En over dat werken; niemand wilt ze aannemen omdat ze geen huis hebben en er vaak nogal vies uitzien enzo.


    Nouja, als ze heel graag een baan willen hebben kunnen ze heus wel een keer douchen bij een vriend ofzo? Want je gaat mij niet wijsmaken dat ze nóóít douchen. Anders zou de wereld vergaan van hun stank.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sommige zwervers willen niet werken, volgens mij. Ik weet het eigenlijk ook niet, misschien gaat dan de dag sneller.

    1. Ze nemen hun niet aan omdat ze er niet fris uitzien.
    2. Wie weet, hebben ze hun school niet afgemaakt. Dan vallen er zowiezo al vet veel baantjes af.
    3. Ze kunnen níks betalen.

    Err... Naja, vooral punt 2 vind ik wel een goede reden, lol.

    Maare, laatst in de stad stonden ze er ook D: Ik wist niet of ik het moest geloven want ze zagen er best goed uit... Achja..


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons bij de albert heijn staan ze ook.
    een keer ging ik tegen hem praten, maar hij verstond me niet. :Y)


    Smiling but close to tears.