• Daarstraks tijdens zedenleer waren ik en Xia een beetje gek aan het doen. Xia had een aansteker en stak haar haar in brand :|. En toen stak ze een muntje van 5 cent in brand, het muntje werd heet en ik stootte perongeluk tegen haar aan, zodat haar hand naar haar aansteker vloog, en ze had haar hand wat verbrand, helemaal niet erg natuurlijk. Maar toen stak ze het ijzer uiteinde van haar stylo in brand zodat het ijzerstukje heet werd. Ze had dat stuk ijzer dan tegen mijn wang gegooid, toen ik niets doorhad. Heel mijn wang is verbrand, en ik heb een groot litteken op mijn gezicht. Het ziet er niet uit:S. Ik kan wel wenen als ik in de spiegel kijk :'(. Ik vind en voel mij nu zo lelijk. En momenteel mag ik geen schmink dragen van mijn moeder omdat anders die open wondjes ontsteken. Ik hoop echt dat het geen litteken word, anders zit ik met een litteken van 10 centimeter op mijn gezicht :S :'(.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 14:10 ]

    Wat gemeen. Ik hoop voor je dat het meevalt ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook een litteken, naast mijn oor, dus dat valt miner op omdat mijn haar eroverheen valt. Maar er zijn tegenwoordig zoveel zalfjes en al die shit die beloven littekens weg te halen, en je hebt make-up, maar als het een best wel dun litteken is, zal het waarschijnlijk niet echt opvallen.
    Zit er gewoon niet aan, dan geneest het het beste.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik haat brand wonden zelf zit ik er ook al helemaal onder (bij mijn handen) omdat ik slecht ben met de oven en ik moet het gerecht bij koken er wel telkens uithalen. Maar op een één of ander manier zit telkens die handoek etc vekeerd.
    Maar om er op je wang er één te hebben ik hoop zo voor je dat het geen litteken word.
    X-Neela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dat is echt lullig. Ik snap niet dat je zoiets bij iemand doet. ;3
    Hopelijk valt het mee.


    Protège moi de mes désirs.

    Wie gooit er nou opzettelijk een gloeiend heet stuk ijzer tegen een ander aan? :S
    Ik zou inderdaad even van die make-up afblijven, want dat vergroot de kans op een ontsteking en dus een litteken alleen maar.
    Ik zal voor je duimen dat het meevalt!


    I clicked my heels and wished for you.

    Als je het gewoon laat genezen gebeurd er niets. Ik ben over mijn halve lichaam zwaar tweedegraads verbrand en voor een een derde graads verbrand 5/6 jaar geleden. Je ziet dat nu alleen maar als ik het echt heel koud heb, dan zie je kleursverschil op mijn armen en benen, maar voor de rest niet. Derde graads trekt nooit meer weg, maar dat van jou zal hoogstens 1e graad zijn.

    Tis behoorlijk genaaid van dat meisje. Ik weet niet of ze het met opzet gedaan heeft op niet, maar anders had ik der behoorlijk hard een veeg in der gezicht gegeven hoor! Dit staat gewoon gelijk aan mishandeling als ze het met opzet gedaan heeft.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 14:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Als je het gewoon laat genezen gebeurd er niets. Ik ben over mijn halve lichaam zwaar tweedegraads verbrand en voor een een derde graads verbrand 5/6 jaar geleden. Je ziet dat nu alleen maar als ik het echt heel koud heb, dan zie je kleursverschil op mijn armen en benen, maar voor de rest niet. Derde graads trekt nooit meer weg, maar dat van jou zal hoogstens 1e graad zijn.

    Tis behoorlijk genaaid van dat meisje. Ik weet niet of ze het met opzet gedaan heeft op niet, maar anders had ik der behoorlijk hard een veeg in der gezicht gegeven hoor! Dit staat gewoon gelijk aan mishandeling als ze het met opzet gedaan heeft.


    Wat erg voor jou, dat je tweedegraadsverbrand bent, en ik maak al een drama omdat ik een brandwonde heb in mijn gezicht dat waarschijnlijk maar eerstegraads is. Ik hoop echt dat het geen litteken word in mijn gezicht, want ik heb al een paar (grote) littekens in mijn gezicht en het is nu al niet mooi. Ik weet niet eens of het met opzet is gedaan, want ze stuurt al een paar dagen constant berichtjes van "sorry.". En het lijkt echt wel erop dat ze heel veel spijt heeft.
    Weet je hoelang ongeveer het nog zal duren voor die korst enzo van die brandwonden weg is , van mijn gezicht? Want ik voel mij nu nog onzekerder dan ik al was normaal, door heel die brandwonde

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 13:57 ]

    Ik denk dat het maximaal 2 weken duurt voor het weggetrokken is. Komt wel goed, als je het gewoon goed verzorgd en er verder niet aan zit :Y) Met mij is het ook allemaal prima in orde gekomen dus zal bij jou ook wel goed komen!


    Wie du mir, so ich dir.

    dat doe je toch niet!:X


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cassidy schreef:
    Wat gemeen. Ik hoop voor je dat het meevalt ;o


    Smiling but close to tears.

    DAs echt Ziekelijk gemeen!
    Maar, ik kreeg vorige keer bij scheikunde water van 100 grade over me heen.,
    er werd meteen helemaal gezecht van jh, en je krijgt nu blaren en litekens en blablabla., nouw het heeft er heel even gezeten., maar het trok vanzelf weg.
    Ik hoop voor je dat het bij jouw ook gaat meevallen.
    Jha je loopt even met een brandwondje op je gezicht.,
    Maar het word vanzelf minder, en dan kan je het wel gewoon weg werken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cassidy schreef:
    Wat gemeen. Ik hoop voor je dat het meevalt ;o


    Only losers can act the way you do

    Bravery schreef:
    Wie gooit er nou opzettelijk een gloeiend heet stuk ijzer tegen een ander aan? :S
    Ik zou inderdaad even van die make-up afblijven, want dat vergroot de kans op een ontsteking en dus een litteken alleen maar.
    Ik zal voor je duimen dat het meevalt!


    your eyes are like stars in the night.

    Bravery schreef:
    Wie gooit er nou opzettelijk een gloeiend heet stuk ijzer tegen een ander aan?
    Ik zou inderdaad even van die make-up afblijven, want dat vergroot de kans op een ontsteking en dus een litteken alleen maar.
    Ik zal voor je duimen dat het meevalt!

    Daarom zeggen mensen ook, speel nooit met vuur. Maar ik hoop dat het weggaat.


    You can run but not hide