• Twilight minder leuk omdat ik nu helemaal in de ban ben van The Vampire Diaries. (Het is veel beter dan twilight, de legendes en vooral stefan en damon salvatore).
    Ik vind dus Paul Wesley (Stefan Salvatore) nu veel knapper dan Robert Pattinson. De Edward Cullen is ook knap, maar Robert Pattinson..
    Maar dat mijn mening,
    wie vind dit ook? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kijk dat niet. Twilight vind ik overigens niet de beste vampierfilm, dat is voor mij altijd Underworld geweest. Want die film heeft een zekere rauwheid en agressie die bij Twilight ontbreekt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het allebei stom :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind Twilight de laatste tijd ook minder leuk maar dan met de reden dat opeens iedereen op school erover praat terwijl ik eerst de enige was en ik daardoor werd uitgescholden.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik vind interview the vampire een leuke film..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind Twilight wel leuk, maar Moonlight vind ik leuker. Dat was zo'n serie op net5, maar is maar één seizoen van =(

    Weet je dat ik eerst dacht dat schrijver/schrijfster van The Vampire Diaries Stephenie Meyer had gekopieerd? I was deeply shocked toen ik ontdekte dat het juist andersom is.


    History is not hatred.

    Solemn schreef:
    Ik vind Twilight wel leuk, maar Moonlight vind ik leuker. Dat was zo'n serie op net5, maar is maar één seizoen van =(


    ja, ik heb het ook gevolgd.
    idd jammer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Goliath schreef:
    Weet je dat ik eerst dacht dat schrijver/schrijfster van The Vampire Diaries Stephenie Meyer had gekopieerd? I was deeply shocked toen ik ontdekte dat het juist andersom is.


    Ja.
    Toen ik dat hoorde dat ze het misschien van TVD hadden gekopieërd hadden, werd twilight minder.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb vampire diaris nog niet gezien

    Welke zender??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Onderbroek schreef:
    Ik vind interview the vampire een leuke film..


    Die moet ik ook nog zien (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    The Vampire Diaries? Nooit van gehoord..


    Life is hard and then we die

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik heb vampire diaris nog niet gezien

    Welke zender??


    Vanaf 31 Januari om 21.30u op Net 5.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    PUKKELxDING schreef:
    The Vampire Diaries? Nooit van gehoord..


    Zoek op Wikipedia zou ik zeggen (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kijk zowiezo niet naar twilight, ik vind die film echt zuigen -ik heb hem ooit wel eens gezien, dus ik kan het zeggen. En ik vind het de slechtste vampierfilm ooit gemaakt (dat je het nog 'vampiers' kunt noemen)-
    Maar die serie ziet mij er wel leuk uit. Zolang ze het ook niet al te wannabe gaan opnemen.

    Hypeeeee 8D nee maar, één keer dat Twilight uit de "mode" is en TVD in is dan gaat de meerderheid opeens zeggen "YEAH! The vampire diaries!"