• Komt mijn broer net mijn kant op -ja die rare ja!:Y)- "Heb je mijn bril gezien? Ligt mijn bril hier?" Dus ik om mij heen kijken en nee schudden. Ik was met Quizlet bezig dus ik keek niet op.

    Komt hij vijf minuten later weer terug en heeft hij hem nog niet gevonden. "Ligt mijn bril écht niet hier?" Dus ik kijk op, heeft die idioot zijn bril gewoon op. Dus ik heel droog "Je hebt hem gewoon op hoor.." Gelooft hij me eerst niet (nerd). Gaat aan zijn gezicht voelen en voelt dan pas dat hij zijn bril toch echt op heeft, damn dat was dom (krul):Y).

    Eigenlijk zou ik er iets wekelijks vna moeten maken 'De avonturen van Kirsten'sBroer'. Hahah wat erg :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ik wist dat hij op z'n face stond. Ik wist het gewoon toen ik je titel las. :'D Typisch is dat. Al heb ik dat ook een keer gehad. ;X En eigenlijk, het zou zo een vaste webisode worden ofzoiets. ;D

    Maar hij weet toch, dat als hij normaal ziet hij zijn bril opheeft? Of is hij echt zó dom :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Jaaa, maak er een blog/storie van ;p

    Ethereal schreef:
    Maar hij weet toch, dat als hij normaal ziet hij zijn bril opheeft? Of is hij echt zó dom :Y)
    Ik had hem net nieuwe oordopjes gegeven voor zijn verjaardag -van sehnheiser, die earplugs- en hij was helemaal blij en in de ban ervan, dus misschien dat het wel daardoor kwam dat hij het écht niet doorhad, hahaha :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Krullerd schreef:
    Jaaa, maak er een blog/storie van ;p
    Ik ben bang dat hij me dat echt niet in dank afneemt. Al vind ik het wel een grappig idee, hahah :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Eigenlijk moet je alles wat ie doet filmen en er een soap op youtube van maken :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik wilde dat ik een grappige broer had. Ik ben de oudste en het enige wat ik heb zijn twee irritante jochies.


    it's so empty living behind these castle walls

    HAHAHAAHAH, zó lame. LOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ik ben bang dat hij me dat echt niet in dank afneemt. Al vind ik het wel een grappig idee, hahah :Y).
    He doesn't have to know =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)He doesn't have to know =D
    You evil person!! (duivel)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe noemt je broer eigenlijk?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Hoe noemt je broer eigenlijk?
    Hij heet KirstensBroer :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hij heet KirstensBroer :Y)

    Hij heeft weer een rare bijnaam voor mij bedacht! :'(


    -

    Hahaha, dat is echt heel grappig :'D

    Everlasting schreef:
    (...)
    Hij heeft weer een rare bijnaam voor mij bedacht! :'(
    Hahah wat is het dit keer dan weer :'DDD??


    Wie du mir, so ich dir.