• Wist je dat wanneer je een puist uitknijpt een deel met 50 km/h wegschiet en de rest met 50 km/h je bloedbaan in schiet en naar je hersenen gaat waardoor je dood kan gaan?

    Hebben we geleerd bij geschiedenis. Want dat had onze docent op een Amerikaans medisch programma gezien (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Trouwens?? waarom leer je dat bij geschiedenis?? wat heeft het daarmee te maken?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Onderbroek schreef:
    Ik ga zelfmoord plegen door een puist uit te knijpen
    -ligt dubbel-


    We can only learn to love by loving.

    Dan heb ik al iets van 100 zelfmoordpogingen gedaan :D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo. Waar je vandaag de dag allemaal wel niet dood aan kan gaan. Maar ik moet eerlijk zeggen, dit is wel een van de meest creatieve manieren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shambhala schreef:
    IEUW! Dude... D:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Whahahahaha :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 12:42 ]


    I don't need words to feel those lips.

    Frontpage schreef:
    Tof om te weten :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ieuww :|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    woow xd ik durf dus nooit meer een puist uit te knijpen (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Pon schreef:
    Ik weet niet of ik dat wel echt kan geloven .. D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xD fijn om te weten


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    ik kneep altijd uit, ik ben nu dood en msn vanuit heaven xD Ze hebben cheap internet hier yo

    LEKKER.
    Don't ya think.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaitsev schreef:
    Zo. Waar je vandaag de dag allemaal wel niet dood aan kan gaan. Maar ik moet eerlijk zeggen, dit is wel een van de meest creatieve manieren.

    Hah, mijn oud buurvrouwtje was eens bij ons in de tuin (het was warm) en we zaten samen vanalles te zeggen dat je dood kan gaan. Uiteindelijk kwamen we uit dat je aan àlles wat bestaat kan doodgaan. :']
    Dus technisch gezien, àlles is dodelijk. x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    VoxPopuli schreef:
    Dus ik had al dood kunnen zijn o__o