• Ja, ik vind het echt zó vervelend als mensen niet terug sms'en. ;x
    Ik had het net nog, stuurt hij zelf, stuur ik terug, stuurt hij weer, maar na een tijdje stuurt die dan gewoon niet meer terug en dat vind ik écht zo vervelend. x.x

    Haha, wat vind jij nou écht vervelend? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Onder andere dat. En als ik het gevoel heb dat mensen tegen me staan te liegen.

    ja dat is echt heel erg irri dan weet je ook niet of ie aangekomen ofzo is :P

    ik vind het vervelend als mensen liegen! of verraden! ik kan echt niet tegen als iemand klikt! dat is zo lullig!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    LOL! Bel 'm, zeg je 'SMS TERUG!', en hang je op C:

    Achter mensen lopen die echt vet traag lopen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Powerfull schreef:
    ja dat is echt heel erg irri dan weet je ook niet of ie aangekomen ofzo is :P

    ik vind het vervelend als mensen liegen! of verraden! ik kan echt niet tegen als iemand klikt! dat is zo lullig!


    Sowieso dat het is aangekomen net. ;D
    Want anders zou er nog een envelopje bovenaan staan. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shambhala schreef:
    LOL! Bel 'm, zeg je 'SMS TERUG!', en hang je op C:

    Achter mensen lopen die echt vet traag lopen.


    of achter mensen fietsen xD die sloom fietsen :P daarom wacht ik na school meestal een kwartier en dan is iedereen weg en dan kan ik lkkr rustig fietsen (A)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Shambhala schreef:
    LOL! Bel 'm, zeg je 'SMS TERUG!', en hang je op C:

    Achter mensen lopen die echt vet traag lopen.


    Daar kan ik ook echt zo chagerijnig van worden hé. Dan heb ik gewoon zin om al die mensen opzij te duwen ;o

    Shambhala schreef:
    LOL! Bel 'm, zeg je 'SMS TERUG!', en hang je op C:

    Achter mensen lopen die echt vet traag lopen.


    Haha, wedden dat die dan zelf terug belt en vraagt waarom ik dat deed? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Sowieso dat het is aangekomen net. ;D
    Want anders zou er nog een envelopje bovenaan staan. ;x


    ja maar ik bedoelde eigenlijk of ie hem heeft gelezen xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Idd als ik iets stuur wil ik ook da ze iets teug sture, da vind ik irritant als ze niks terug sture xD


    Stop wishing, Start doing..

    Dat vind ik ook ontzettend irritant :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    (...)

    Daar kan ik ook echt zo chagerijnig van worden hé. Dan heb ik gewoon zin om al die mensen opzij te duwen ;o


    haha om die opmerking moet ik lachen xD echt zo hoe jij dat zegt haha (typt)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik krijg het er ook soms van, is dat nu zo moeilijk om een antwoord te geven? ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Powerfull schreef:
    (...)

    ja maar ik bedoelde eigenlijk of ie hem heeft gelezen xD


    Haha, ja. ;x
    Of soms denk ik dat hij irri van me word en me gaat negeren. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Haha, ja. ;x
    Of soms denk ik dat hij irri van me word en me gaat negeren. ;x


    jha maar mijn bf zgt altijd:

    Ja is goed maar dit is wel me laatste smsje bye..

    dat is wel handig xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Frontpage schreef:
    Ik krijg het er ook soms van, is dat nu zo moeilijk om een antwoord te geven? ;o


    wel als je geen beltegoed hebt :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.