• Voor mijn broertje. Hij had van zijn nieuwjaar een Ipod touch gekregen, want hij wouw die al zo lang. En toen hem die kreeg was hij echt ontzettend blij, dat hij er zelfs mee ging slapen.
    Maar nu komt die vandaag thuis van school, helemaal overstuur. Vertelt hij dat ze in het school zijn ipod hebben gestolen. Terwijl het nog in zijn zak zat ook. En ze weten zo goed als wie de daders zijn, alleen zijn er gewoon geen bewijzen tegen.
    En ik vind het nu echt zielig voor hem, want hij heeft van de hele dag niets gezegd. En nu wil ik voor hem een nieuwe kopen, alleen kost het te veel geld voor mijn budget [a]'

    D: gemeen =,=' Maar, er zit toch een wachtwoord op zo'n ding? Dan is het toch nutteloos om dat te gaan stelen -,-'


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dat vind ik nou echt zoo kut voor je broertje, en jij bent lief omdat je een nieuwe wilt kopen (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Dader omschrijven en weetje, naar de diricteur.:P


    Some angels have no wings.

    Busamada schreef:
    D: gemeen =,=' Maar, er zit toch een wachtwoord op zo'n ding? Dan is het toch nutteloos om dat te gaan stelen -,-'

    er hoeft geen wachtwoord op te zitten dat kan je instellen, maar dat kan op zowat elke iPod?


    AAP

    Fragile schreef:
    Aawh, dat is echt zielig voor hem ;o


    Protège moi de mes désirs.

    Weet je hoe zielig,
    ik hoop dat hij snel een nieuwe heeft!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Aawh dat vind ik serieus echt niet cool. Arm joch. Kunnen je ouders niet eens heel erg lief zijn en een nieuwe voor hem kopen?(A)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 23:11 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    awh, dat is vet erg;o


    Some people make the world special just by being in it

    Awhh, dat is echt gemeen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Volgens mij gaan ze niets kunnen verzekeren voor iets dat word gestolen?


    Misschien hebben je ouders 'm verzekerd toen ze het kochten?


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Laat hem aangifte doen, of beter nog - maar je hebt het niet van mij - ga er met een stelletje grote en gespierde vrienden heen. Maakt indruk. Echt waar.


    History is not hatred.

    Aaah dat is echt heel lullig, wat een kutstreek =| Was ie niet verzekerd?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg