• Hallóó,
    Als je hierboven staat weet je waarover het gaat, als je het toch hebt gewaagd om hier te komen zonder dat je hierboven staat zal je er weinig van begrijpen x'D

    Leidster; Gusti4ever.
    Mede-leidster; Lynnerd.
    Mede-engerds; xwannex, BLACKxNAILS, Imperd.
    De club is EXCLUSIEF dus je moet gekeurd zijn door een lid ervan:P [O, Gosh. Ik heb gewoon té veel ego x'D]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gisternacht was eng want de elektriciteit want uitgevallen & ik kon vond het coewl om in het donker door het huis te lopen ='D

    Hahaa euhmmm geen idee hoe zoiets heet xD

    Hahaa euhmmm geen idee hoe zoiets heet xD


    nee ik dus ook nie x3
    maarkheb er 1 hief ligge

    o JA
    ACTIONMAN fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    Wie?? Ik?? Op jou en mij! We hadden in het vorige Topic ook al bijna dezelfde boodschap op hetzelfde moment:|

    hèè dat hadden wij gistern ook toch? of was dat nou iemand anders?

    gisternacht was eng want de elektriciteit want uitgevallen & ik kon vond het coewl om in het donker door het huis te lopen ='D

    Haha, je bent gewoon een vampier ofzo xD

    gisternacht was eng want de elektriciteit want uitgevallen & ik kon vond het coewl om in het donker door het huis te lopen ='D


    Dat is funny x'D
    Was 1x me aan het omkleden, valt de stroom uit ¬¬ kan ik dus in me BH en pyjama broek met een handdoek om me heen weer naar beneden x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Haha, je bent gewoon een vampier ofzo xD

    Pas maar op dan als je in je bed ligt x'D

    (...)

    nee ik dus ook nie x3
    maarkheb er 1 hief ligge

    o JA
    ACTIONMAN fzo x3



    Hahaaa, jaa die ken ik!!

    gevallenj ik ga x3 doegg


    We can only learn to love by loving.

    byeee xX^^

    gevallenj ik ga x3 doegg


    Doeii<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Pas maar op dan als je in je bed ligt x'D


    Haha, ja da zal ik doen , vroeger had ik er zelfs schrik van, da ze ginge kome enzo Hahaa Lolzz, ik had daar een boek over geleze en toen had ik schrik xD

    gevallenj ik ga x3 doegg

    Byee mede-engerd!! Xxx

    (...)

    Haha, ja da zal ik doen , vroeger had ik er zelfs schrik van, da ze ginge kome enzo Hahaa Lolzz, ik had daar een boek over geleze en toen had ik schrik xD

    Ik dacht vroeger altijd dat er een enge clown onder mijn bed lag en toen durfde ik er niet meer uit x'D

    (...)
    Ik dacht vroeger altijd dat er een enge clown onder mijn bed lag en toen durfde ik er niet meer uit x'D

    Oooh kei erg!! Ik had nooit schrik van clowns, die zijn Coool xD