• In de kerstvakantie zijn mijn ex en ik, even aan de praat geraakt op msn. Ik deed gewoon vriendelijk, want ik wou best nog gewoon vrienden zijn.

    Nu stuurt hij al twee weken lang smsjes, zonder ik daar op terug antwoord. Hij wilt terug meer, dat weet ik. Laatst stuurde hij Ik mis u x3. Maar het is al meer dan twee jaar gedaan tussen ons, en sindsdien hebben we elkaar maar een keer gezien en toen hebben we enkel hallo gezegd.

    Nu wil ik zo graag dat hij stopt met sms'n. Daarom negeerde ik hem ook. Maar aangezien hij de hint niet begrijpt, wil ik het hem zeggen. Eerst wou ik dit smsn: Ik zal eerlijk met je zijn. Ik heb liever dat je niet meer smst en me met rust laat. Maar ik weet niet of dat wel goed is?


    Hebben jullie misschien tips?

    Als je nog vrienden wilt blijven, waarom zeg je dan niet gewoon dat je niet meer dan vriendschap wilt ?


    -

    waarom zou dat niet goed zijn ?

    ik bedoel als jij toch niks met hem wilt ?

    Zeg gewoon eerlijk wat je voelt en dat je niet meer dan vrienden wilt zijn :)


    I solemny swear i am up to no good

    De waarheid is hard, maar wel het beste. Doen dus.

    Blondiepants schreef:
    Als je nog vrienden wilt blijven, waarom zeg je dan niet gewoon dat je niet meer dan vriendschap wilt ?


    Dat kan hij niet..
    Hij wilt steeds meer. Telkens ik gewoon met hem praat denkt hij verkeerd. En telkens wilt hij meer, ook al heb ik al gezegd dat opnieuw een relatie er niet in zit.

    Blondiepants schreef:
    Als je nog vrienden wilt blijven, waarom zeg je dan niet gewoon dat je niet meer dan vriendschap wilt ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hmm-
    je moet zowiezo eerlijk zijn. Ookal kwets je hem een beetje, hij zal je zowiezo later dankbaar zijn dat je hem niet aan het lijntje gehouden hebt.

    Veel succes !


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Finished schreef:
    (...)

    Dat kan hij niet..
    Hij wilt steeds meer. Telkens ik gewoon met hem praat denkt hij verkeerd. En telkens wilt hij meer, ook al heb ik al gezegd dat opnieuw een relatie er niet in zit.


    Waarschuw hem gewoon nog eens en zeg misschien dat als hij zo verder doet, je hem gaat negeren? Misschien heeft hij dan wel door dat hij niet zo moet doen tegen jou ? En dat je niets meer wilt met hem..


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Waarschuw hem gewoon nog eens en zeg misschien dat als hij zo verder doet, je hem gaat negeren? Misschien heeft hij dan wel door dat hij niet zo moet doen tegen jou ? En dat je niets meer wilt met hem..


    Dat kan ik idd eens proberen! Bedankt x

    Finished schreef:
    (...)

    Dat kan ik idd eens proberen! Bedankt x


    Graag gedaan en hopelijk helpt het ! ;D


    -

    Eerlijk zeggen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.