Wij hadden net het laatste uur PAV en der was zo een kei saaie documentaire bezig.Bijna iedereen was met z'n gsm bezig,dus begon een vriendin van mij J. die naast mij zat smsen te sturen naar C. en ik begon na 5 min. ook naar hem te smsen en hij smsten terug enzo. Maar de leerkracht zag dat J. aan het smsen was en die zei dat J. haar gsm moest wegsteken of dat ze hem anders zou af pakken.Nu van mij had ze het niet gezien dus ik deed gewoon verder.En C. smsten terug naar mij enzo.
Nu ze zag dat C. aan het smsen was en hij moest z'n gsm vooraan voor de leerkracht op tafel gaan leggen.Nu ik en J. smsten gewoon lege berichten naar z'n gsm en die stond op redelijk luid trillen.En die leerkracht kreeg het daar serieus van op haar zenuwen en 10 min later had hij 14 nieuwe berichten en hij moest zien van wie die was en als die berichten van mij of van J. kwamen kregen we straf en dusjah hij wou eerst die smsen niet laten lezen omdat hij het ook grappig vond dat we die berichten sturen en jah uiteindelijk heeft hij die laten leze en zag die leerkracht dat die van mij en J. kwamen en moet we tegen morgen een A4 papier aan de voorkant vol schrijven over: "Wat is er zo leuk aan met de gsm bezig zijn tijdens de les"
En ik heb dus geen flauw idee wat ik kan schrijven.
Iemand die toevallig iets weet?
I need you like a heart needs a beat