• Er zit dus een mensi n mijn klas die denkt dat ze stijl heeft maar erbij loopt als elk ander, ze vind zichzelf helemaal bijzonder en superhip. En ik koop dus vaak kleren die in zijn omdat ik nogal fashionable ben, ik shop graag, koop veel en draag het goed gecombineerd. En elke keer als ik wat nieuws heb zegt ze dat zij het ook heeft of ook wou en dat ik een naaper ben. Nou sorry hoor, maar ik heb jou nog nooit een streepjes shirt zien dragen, ik ben geen wannabe als ik enkellaarsjes heb want de halve school heeft ze en ik doe je niet na als ik een blazer heb want jij hebt er niet eens een. Ze zeikt de hele tijd en ik wurg der alleen maar niet omdat er een celstraf opstaat ;x haha.


    We can only learn to love by loving.

    Mag ik mee helpen wurgen =)
    K'heb toch niks te doen (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Wat een stom wijf. Zal ik haar in elkaar slaan?

    Ik haat zulke mensen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach ieder z'n hobby ^^


    -

    haha kansloos kindje toch. :)


    when words fail, music speaks.

    Dat mens moet een stijl zoeken ¬¬


    "Don't look back, you're not going that way."

    MILITARY BLAZER
    En omg, ik heb ook een streepjes shirt? en OMG. Ik heb óók enkellaarsjes! Jeeeeezus, Nicol. Jij en die trut naapen mij ook na ja!
    Haha nee grapje. Oké ik heb wel enkellaarsjes maar die heeft iedereen. Wat een kutwijf.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    MILITARY BLAZER
    En omg, ik heb ook een streepjes shirt? en OMG. Ik heb óók enkellaarsjes! Jeeeeezus, Nicol. Jij en die trut naapen mij ook na ja!
    Haha nee grapje. Oké ik heb wel enkellaarsjes maar die heeft iedereen. Wat een kutwijf.
    wil je me helpen wurgen :3?


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) wil je me helpen wurgen :3?

    Altijd Nicol(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?