• Want vannacht sliep ik bij mijn oma. En ik slaap altijd in de kamer beneden. -In die kamer is ook mijn opa doodgegaan, etc. Maar ik slaap er gewoon altijd fijn.- En ik schrok vannacht wakker, van de radio die ineens aanging, en echt keihard muziek speelde. Die tekst waarmee het begon te spelen was ook echt; 'Show me what I'm looking for. I feel lost in my own world.' En zo voel ik me dus ook. o.O
    En nu durf ik daar dus echt niet meer te gaan slapen, en stiekem ben ik ook bang dat het hier vannacht ook gebeurt, dus ben ik bang om naar bed te gaan. ;3

    Wie heeft dit -of zoiets- ook wel eens gehad?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:18 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Omg, wat eng.
    Nee, nog nooit zoiets meegemaakt, gelukkig.

    ik niet x.x


    I found myself in Wonderland.

    Creapy ö
    Nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat klinkt eng, gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoop voor je dat je er vannacht geen last meer van hebt ;o

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:20 ]

    Gewoon een geest niet op ingaan, en als het echt erg wordt ga weg! Maar weetje je moet je angst niet toneb;)


    Some angels have no wings.

    Fragile schreef:
    Dat klint eng, gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoop voor je dat je er vannacht geen last meer van hebt ;o

    Ja, toen ik nog in mijn oude huis woonde. Ik lag rustig te slapen, en opeens hoorde ik iets keihards, een soort muziek, en toen ik naar mijn hamsterkooi keek, was er dus een hamster half opgegeten door een van mn katten >< ik was zo geschrokken. Later bleek die muziek van de buurjongen te zijn.


    Destroy what destroys you.

    eng xo


    Some people make the world special just by being in it

    Hiphopqueen schreef:
    Gewoon een geest niet op ingaan, en als het echt erg wordt ga weg! Maar weetje je moet je angst niet toneb;)


    'Gewoon een geest..'
    Oké.. Ik ben dus echt ontzettend bang voor geesten, en ik wil ze ook niet zien/horen of wat dan ook. En nu wordt ik alleen nog maar banger, haha.
    Maar bedankt voor de tip.


    Protège moi de mes désirs.

    Eng o.O
    Jhaa bij ons ging de TomTom opeens vanzelf aan en zegt ie; "over 80 meter rechtsaf" x.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.