• Weet je wat ik doe? Ik heb morgen eco pw, met allemaal formules en zo. Dus, dan moet natuurlijk mijn rekenmachine mee.(krul)
    Ik schrijf in dat ding dat voor je rekenmachine zit en je eraf kan halen al die formules op, klein maar leesbaar. Echt handig, trust me. En de leraar heeft nooit iets door.
    Nee maar sorry hoor, ik vind het alleen echt veel werk om al de formules uit je hoofd te leren. Het zijn er een stuk of 15.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan sowieso notities maken in mijn rekenmachine zelf, en dan opslaan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doe ik ook altijd met wiskunde xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, als ik die formules vaak toepas dan ken ik ze wel zo een beetje :P


    Life is hard and then we die

    Ik had hetzelfde gedaan :'D


    -

    Deed ik eerder met wiskunde ook ja :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    bij ons kan dat ook gemakkelijk bij economie x'D

    Cassidy schreef:
    Ik kan sowieso notities maken in mijn rekenmachine zelf, en dan opslaan (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zet ze altijd in de rekenmachine zelf :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bij ons kun je dat niet eens,ze komen dat allemaal controleren,zeker met examens bij toetsen minder,maar dan nog.

    Cassidy schreef:
    Ik kan sowieso notities maken in mijn rekenmachine zelf, en dan opslaan (:

    Ja, van die heel slimme rekenmachines die dan ook grafieken maken en zo. Ja, die mag ik volgend jaar pas hebben, anders zou het echt makkelijk zijn..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, dat mag niet hoor! ;D
    Is het niet makkelijkerder dat je de formules in je rekenmachine opslaagt? Dat doe ik altijd


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Oh, dat mag niet hoor! ;D
    Is het niet makkelijkerder dat je de formules in je rekenmachine opslaagt? Dat doe ik altijd

    Dat kan de mijne niet, voorzover ik weet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij de mijne als je een formule maakt en je doet die weg, dan moet je op een knopje drukken en dan kan je alle formules zien die je ooit al hebt gemaakt (of je moest hem eens hebben gereset en dan begint die terug van het begin..) snapje? :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Bij de mijne als je een formule maakt en je doet die weg, dan moet je op een knopje drukken en dan kan je alle formules zien die je ooit al hebt gemaakt (of je moest hem eens hebben gereset en dan begint die terug van het begin..) snapje? :'D

    Hoe heet dat knopje?:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Ja, van die heel slimme rekenmachines die dan ook grafieken maken en zo. Ja, die mag ik volgend jaar pas hebben, anders zou het echt makkelijk zijn..

    Ja zo'n ding :3
    Ze zijn echt handig :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.