• Vandaag is er al de halve dag visite voor mijn ouders beneden. En die mensen die op bezoek kwamen hadden hun 3jarige zoontje mee en die moest vermaakt worden. En juist, wie mocht dat doen? Ik. Dus ik zit al de hele middag met dat kind opgescheept.
    En nu kan je vinden dat ik me aanstel, maar ik heb gewoon een hekel aan kinderen en ik kan er ook echt niet mee omgaan.
    Maar hij was dus net op mijn kamer, en ik zit rustig te msnen. Zet hij ineens een spelletjesdoos op zijn hoofd, die er natuurlijk gelijk afflikkerd. Dus ik zeg zo: 'Dat ga je maar lekker opruimen.'
    En toen rende hij huilend naar beneden haha :') VERLOSSING!
    -sorry ik ben gemeen-

    Nog meer mensen die niet met kinderen om kunnen gaan? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik, ik hou van kleine kindjes maar ik weet totaal niet hoe ik met hun moet omgaan ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hahaah :'DD
    =x
    ik kan er wel mee om gaan :')

    hahah xD ik ben zelf een kind XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik net wel. Hoe kleiner, hoe beter zelfs eigenlijk. Mja, dat zal iets met mijn veel te groot moederinstinct te maken hebben. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik wel $:


    -

    Cassidy schreef:
    Vandaag is er al de halve dag visite voor mijn ouders beneden. En die mensen die op bezoek kwamen hadden hun 3jarige zoontje mee en die moest vermaakt worden. En juist, wie mocht dat doen? Ik. Dus ik zit al de hele middag met dat kind opgescheept.
    En nu kan je vinden dat ik me aanstel, maar ik heb gewoon een hekel aan kinderen en ik kan er ook echt niet mee omgaan.
    Maar hij was dus net op mijn kamer, en ik zit rustig te msnen. Zet hij ineens een spelletjesdoos op zijn hoofd, die er natuurlijk gelijk afflikkerd. Dus ik zeg zo: 'Dat ga je maar lekker opruimen.'
    En toen rende hij huilend naar beneden haha :') VERLOSSING!
    -sorry ik ben gemeen-

    Nog meer mensen die niet met kinderen om kunnen gaan? :3



    Same here.
    Ik kan somige kleintjes ook niet uitstaan, en kan er ook niet mee om gaan. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind kleine kindjes lief. :3
    Groep 8ers, dáár kan ik niet tegen. Veel te druk. Nadat ik één dag iets moest doen bij zo'n klas, had ik hoofdpijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan ook niet met kinderen omgaan ö Alleen als ze braaf zijn! Maar hier was ooit ook eens visite en die hadden ook een jongetje bij van ongeveer 3 jaar. Kon ik toen ook op hem passen --' En dat was echt een vervelend kind.
    Wouw hij een film zien, zet ik een tekenfilm op, was die niet goed genoeg. Laat ik hem een andere kiezen, zet ik hem op, is die ook niet goed genoeg -ik heb toen echt 5 verschillende films opgezet- toen hij ineens zei; ik wil geen film zien! Ik werd echt chagrijnig daarvan xD
    Toen dat we moesten gaan eten, moest ik die kleinen gaan halen, wouw die niet luisteren. Dus wil ik die oppakken. Begint hij naar mij te slaan en kruipt hij onder de bureau en houd hij zijn eigen vast aan de draden van de computer. Ik heb die er toen echt moeten uitsleuren, en de pc van mjin ouders stak bijna op de grond --'
    haat aan dat kind XD!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 17:21 ]

    xDestroyed schreef:
    (...)


    Same here.
    Ik kan somige kleintjes ook niet uitstaan, en kan er ook niet mee om gaan. xd

    Ik dacht al dat ik de enige was :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan wel goed met kinderen overweg, al zeg ik het zelf x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Frontpage schreef:
    Ik, ik hou van kleine kindjes maar ik weet totaal niet hoe ik met hun moet omgaan ;x

    Helemaal hetzelfde ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Irgendwann schreef:
    Ik kan ook niet met kinderen omgaan ö Alleen als ze braaf zijn! Maar hier was ooit ook eens visite en die hadden ook een jongetje bij van ongeveer 3 jaar. Kon ik toen ook op hem passen --' En dat was echt een vervelend kind.
    Wouw hij een film zien, zet ik een tekenfilm op, was die niet goed genoeg. Laat ik hem een andere kiezen, zet ik hem op, is die ook niet goed genoeg -ik heb toen echt 5 verschillende films opgezet- toen hij ineens zei; ik wil geen film zien! Ik werd echt chagrijnig daarvan xD
    Toen dat we moesten gaan eten, moest ik die kleinen gaan halen, wouw die niet luisteren. Dus wil ik die oppakken. Begint hij naar mij te slaan en kruipt hij onder de bureau en houd hij zijn eigen vast aan de draden van de computer. Ik heb die er toen echt moeten uitsleuren, en de pc van mjin ouders stak bijna op de grond --'
    haat aan dat kind XD!

    Omg :'D Die is veel erger dan die ik nu heb, en die vind ik al irritant :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik vind ze ergens schattig maar zóóóóó irritant


    ailoveejoee.

    Ik wil later op de peuterspeelzaal werken, dus ik kan er wel mee om gaan lijkt me :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet nooit wat ik moet zeggen dan. x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.