• Omdat ik zin heb verslag te doen van wat ik, Samira(Crush) en Lysanne(BRODIEISKOEL) gisteravond bij Sherlock Holmes zaten te doen. :3
    Voor de film begon, gingen ik en Samira expres naast elkaar zitten om anderen te irriteren. Toen de film begon liet zo'n gast uit de film iets vallen waarna Samira keihard 'Boem' riep. x3 En ik natuurlijk weer keihard moest lachen. We hebben de hele film gepraat over of dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend nou gay waren of niet. Ergens halverwege de film zat Samira met d'r voet vast tussen twee stoelen, en ze kon d'r voet er niet uitkrijgen. Én wéér lach ik plat van het lachen. Toen hadden we d'r voet eruit, zat ze tien minuten later weer vast met d'r andere voet. Oja, daarna kwam er zo'n stuk dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend op bed zaten en Sherlock moest stotteren x3 En toen moesten wij wéér denken dat die twee homo waren dus riep ik 'Hij's echt homo. Alleen homo's stotteren bij hun beste vriend'. Verder hadden we ook nog besloten dat Lysanne getrouwd was met een zwerver, Tanner, en met Blackwood. en Samira met die beste vriend wiens naam ik niet meer weet. En ik met Sherlock Holmes :Y)

    Omg, wie praat er nog meer door de hele film in de bios, en irriteert daarmee heel veel mensen? :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK BEN GISTEREN OOK GEGAAAAAAN _O_
    dit is niet in hoofdletters


    En ik praat nooit in de cinema, want daar heb ik een kuthekel aan en als iemand het wel doet dan zeg ik 'Zwijgt nu is, zeg!' en als die dan voordoet dan gooi ik met popcorn (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 9:36 ]


    All was well.

    Kingdom schreef:
    IK BEN GISTEREN OOK GEGAAAAAAN _O_


    dit is niet in hoofdletters

    :3 Did ya like tha movie?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    :3 Did ya like tha movie?

    Yesh. Het was zo 16:34 en de film begon om 16:45 hehe en we moesten nog helemaal naar daar lopen, dus heeft mijn mama ons met de auto gebracht en kwamen we aan om 16:57 in de cinemazaal en hij was nét begonnen :3 en het begin is coooool :9~ en er komt toch nog een volgende, hé? :o


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Yesh. Het was zo 16:34 en de film begon om 16:45 hehe en we moesten nog helemaal naar daar lopen, dus heeft mijn mama ons met de auto gebracht en kwamen we aan om 16:57 in de cinemazaal en hij was nét begonnen :3 en het begin is coooool :9~ en er komt toch nog een volgende, hé? :o

    Denk ut wel want op het einde zegt hij 'Zaak heropend' :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Denk ut wel want op het einde zegt hij 'Zaak heropend' :3

    Jaa en ze moeten die professor nog pakken :3
    en ik vond die dwerg cool :9~


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Jaa en ze moeten die professor nog pakken :3
    en ik vond die dwerg cool :9~

    Ik vind Sherlock Holmes het coolst. x3 'Get that thing out of my face' 'It's not in your face, it's in my hand (:' x3 Und ich ben getrouwd met Sherlock Holmes x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eerlijk gezegt vind ik het nietzo grappig. De zaal geeft waarschijnlijk zich dood geëgerd. Ik haat het namelijk ook als mensen door de film heen praten of gaan lachen. Sorry Roseee. ;$


    -

    Everlasting schreef:
    Eerlijk gezegt vind ik het nietzo grappig. De zaal geeft waarschijnlijk zich dood geëgerd. Ik haat het namelijk ook als mensen door de film heen praten of gaan lachen. Sorry Roseee. ;$

    Haha, =3 wij zijn altijd irritant als we samen zijn. :Y) En we zaten voor aan dus we hadden geen flauw idee wat die mensen achter ons zaten te doen ;'3 en voor ons was het leeg, naast ons ook, en volgens mij twee rijen achter ons ook (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alleen Samira presteerd eht om met d'r voete vast te zitten tussen 2 stoelen. xDD
    Enn Die zwerver was t lauwstt xDD Is gwn me nieuwe vriendje ja xDD
    lol xD


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Haha! Doe ik ook altijd :'P Is zo grappig als je die mensen dan zo ziet kijken van: Wtf?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Haha! Doe ik ook altijd :'P Is zo grappig als je die mensen dan zo ziet kijken van: Wtf?

    Há you get it (: Ik vind dat altijd zo geniaal. Maar volgens mij zaten die mensen bij ons gewoon mee te luisteren want toen Sam. 'Boem' riep moesten er heel wat lachen. En ik hoorde wel vaak gelach van achter terwijl er in de film op dat moment niks lolligs was (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WATSOOOOOOOON. <3'

    endan zo;
    Ik; 'boem'
    Iemand anders; 'Hatsjoe' ofzo. x3.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat altijd fucking irritant als iemand door een film zit te praten. Als je wilt praten, ga dan niet naar de cinema.
    Dus ik praat zelf ook nooit door een film.

    SJUT OEP
    ik ga hem straks pas zien :')

    Ik ben blij dat ik niet met jullie in de bios zat :'D
    hahah, nouja, ik deed het vroeger ook altijd met een vriendin, ook bij Pirates. maar nu doe ik het nooit meer :')
    Alleen zaten m'n zus en ik de hele tijd te omnomnom'en bij RDJ :9~

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 11:42 ]


    There are several things that I have been doing wrong.