Omdat ik zin heb verslag te doen van wat ik, Samira(Crush) en Lysanne(BRODIEISKOEL) gisteravond bij Sherlock Holmes zaten te doen.
Voor de film begon, gingen ik en Samira expres naast elkaar zitten om anderen te irriteren. Toen de film begon liet zo'n gast uit de film iets vallen waarna Samira keihard 'Boem' riep. x3 En ik natuurlijk weer keihard moest lachen. We hebben de hele film gepraat over of dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend nou gay waren of niet. Ergens halverwege de film zat Samira met d'r voet vast tussen twee stoelen, en ze kon d'r voet er niet uitkrijgen. Én wéér lach ik plat van het lachen. Toen hadden we d'r voet eruit, zat ze tien minuten later weer vast met d'r andere voet. Oja, daarna kwam er zo'n stuk dat Sherlock Holmes en zijn beste vriend op bed zaten en Sherlock moest stotteren x3 En toen moesten wij wéér denken dat die twee homo waren dus riep ik 'Hij's echt homo. Alleen homo's stotteren bij hun beste vriend'. Verder hadden we ook nog besloten dat Lysanne getrouwd was met een zwerver, Tanner, en met Blackwood. en Samira met die beste vriend wiens naam ik niet meer weet. En ik met Sherlock Holmes
Omg, wie praat er nog meer door de hele film in de bios, en irriteert daarmee heel veel mensen?
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3