• Ik weet niet of jullie het doorhadden, maar ik zat een tijdje diep in de shit. De laatste tijd voel ik me weer een stuk beter, vrolijker en dat soort dingen. Vandaar al die topics van mij, sorry als ze irritant zijn.

    Maar het voelt gewoon zó goed om weer lekker mezelf te kunnen zijn, om gewoon weer lachend en vrolijk in het leven te staan. Natuurlijk zijn er nog problemen, maar voor ieder probleem is een oplossing.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zolang niemand er hinder aan heeft ben jij vrij om topics te openen :Y). Wat fijn om te horen dat je je al een stuk beter voelt! (krul)Ik vind je topics trouwens wel gezellig :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Zolang niemand er hinder aan heeft ben jij vrij om topics te openen :Y). Wat fijn om te horen dat je je al een stuk beter voelt! (krul)Ik vind je topics trouwens wel gezellig :'DD


    Only losers can act the way you do

    Wat fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! Ook hoop dat alles snel weer helemaal goed gaat!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NenaKerner schreef:
    Zolang niemand er hinder aan heeft ben jij vrij om topics te openen :Y). Wat fijn om te horen dat je je al een stuk beter voelt! (krul)Ik vind je topics trouwens wel gezellig :'DD

    Wauw, prachtig dat je zelf zo positief bent geworden
    Ga zo door! :D


    Life is hard and then we die

    Decoy schreef:
    Wat fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! Ook hoop dat alles snel weer helemaal goed gaat!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat ook :') ik weet hoe het voelt. Alsof je herboren bent en eindelijk weer van alles kan genieten, alsof je bent weggeweest.
    Ik was helemaal down sinds september, en nu pas ben ik er terug dooor, en ik ben er blij om.<3


    Life begins at the end of your comfort zone

    Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Decoy schreef:
    Wat fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! Ook hoop dat alles snel weer helemaal goed gaat!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fijn om te horen dat je je beter voelt.
    Ik hoop dat alle problemen snel weggaan. (:


    Smiling but close to tears.

    Wat leuk voor jou dt je je weer beter voelt en weer vrolijk bent! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?