• Gisterenavond was ik in mijn bed naar mijn iPod aan het luisteren. Opeens stortte ik in en begon super hard te wenen, net toen het liedje Cry van James Blunt bezig was, haha. Oké, maar dat bleef dus maar duren, maar de zielige liedjes bleven ook maar komen. Toen ik een vrolijk liedje opzette, was dat plots gedaan en toen ik weer een zielig liedje opzette, begon het terug. De afgelopen maanden heb ik wel veel problemen gehad, misschien dat het daarmee te maken had. Maar ik vond dat eigenlijk echt wel raar dat ik zo ineens instortte. :/


    Only losers can act the way you do

    ik denk dat je de muziek echt letterlijk voelde =3
    -dit klinkt best wel dom-

    Awww.
    *Hugglelt*

    :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat kan idd komen omdat je veel hebt meegemaakt, dan raakt de tekst je meer weetje? Maar het is niet erg, huilen is menselijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Geen idee hoe het komt, dat heb ik nog nooit meegemaakt, meestal ben ik al aan het huilen als ik nog eens droevige muziek opzet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zo nu en dan instorten en je miserabel voelen doet mij eigenlijk altijd goed. Het laat me weer even voelen dat ik mens ben en emoties heb. Als dat gebeurde gisteravond moest het er schijnbaar uit? Ik hoop dat het je opgelucht heeft daarna (flower). En idd dat effect hebben zielige liedjes ook wel eens op mij als ik het een poosje wat minder en zwaarder heb gehad.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Zo nu en dan instorten en je miserabel voelen doet mij eigenlijk altijd goed. Het laat me weer even voelen dat ik mens ben en emoties heb. Als dat gebeurde gisteravond moest het er schijnbaar uit? Ik hoop dat het je opgelucht heeft daarna (flower). En idd dat effect hebben zielige liedjes ook wel eens op mij als ik het een poosje wat minder en zwaarder heb gehad.


    your eyes are like stars in the night.

    NenaKerner schreef:
    Zo nu en dan instorten en je miserabel voelen doet mij eigenlijk altijd goed. Het laat me weer even voelen dat ik mens ben en emoties heb. Als dat gebeurde gisteravond moest het er schijnbaar uit? Ik hoop dat het je opgelucht heeft daarna (flower). En idd dat effect hebben zielige liedjes ook wel eens op mij als ik het een poosje wat minder en zwaarder heb gehad.
    Ja, het heeft mij opgelucht. :3


    Only losers can act the way you do

    Ik heb dat ook soms en ook soms als ik dan zo'n liedjes luister.
    Een klasgenoot vertelde me trouwens net dat ze mij en de hele klas en zelfs leerkrachten mij abnormaal vinden en ze lachen mij uit.
    Ik ben zelfs gestopt met school terwijl het niet mag. Maar ik word er letterlijk ziek van, van mijn hele schoolsituatie!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ferox schreef:
    (...)Ja, het heeft mij opgelucht. :3
    Gelukkig :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Pon schreef:
    Ik heb dat ook soms en ook soms als ik dan zo'n liedjes luister.
    Een klasgenoot vertelde me trouwens net dat ze mij en de hele klas en zelfs leerkrachten mij abnormaal vinden en ze lachen mij uit.
    Ik ben zelfs gestopt met school terwijl het niet mag. Maar ik word er letterlijk ziek van, van mijn hele schoolsituatie!
    Wow, dat is echt wel niet normaal. ;o Dat is super erg ); Sterkte <3


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Wow, dat is echt wel niet normaal. ;o Dat is super erg ); Sterkte <3

    Dankje. <3
    Ja zelfs de laatste dag van de kerstvakantie en erna ging ik echt kapot van de stress, ik zat dan abnormaal hard te trillen en zo.
    Ben blij dat ik niet meer naar school hoef want ik heb er ondertussen echt een fobie voor gekregen. --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.