• En dan vooral over de cookie -maar het gaat niet echt uitmaken.-
    Maar als ik mijn mobiel contact wil laten maken met mijn laptop -zodat ik er iets op kan zetten van muziek- komt er soms op; kan niet worden uitgevoert, conflicht met key-lock/kan niet worden uitgevoert, conflict met nieuw bericht! Het key-lock ding snap ik niet en met het nieuwe bericht ook niet, want ik heb geen nieuw bericht. Dus weet iemand er een oplossing voor zodat hij wel verbinding kan maken? -Hij heeft het vaak hoor, dan moet ik meestal een dag wachten ofso, maar ik heb er nu echt geen geduld voor-

    Ik heb geen idee. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Ik heb geen idee. ;x

    Heb ik ook altijd >< en dat ligt aan mijn USB kabel, want als ik die van mijn zus neem lukt dat opeens weer wel.
    Maar om je vraag iets beter te beantwoorden: LG suckt.

    Ik heb geen LG dus kan ik je niet helpen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vigilante schreef:
    Heb ik ook altijd >< en dat ligt aan mijn USB kabel, want als ik die van mijn zus neem lukt dat opeens weer wel.
    Maar om je vraag iets beter te beantwoorden: LG suckt.

    Oooh, dan ga ik die eventjes van mijn broer halen -in de hoop dat het dan werkt- Mwa, ik ben er wel blij mee eigenlijk. Buiten dit dan, het irriteert mij ;D

    Ik zou het niet weten ik heb voor mijn LG een USB kabel zodat ik er foto's en muziek op kan zetten en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (:


    dream, dare, fly!

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Oooh, dan ga ik die eventjes van mijn broer halen -in de hoop dat het dan werkt- Mwa, ik ben er wel blij mee eigenlijk. Buiten dit dan, het irriteert mij ;D

    Ik wás er blij mee, toen ik hem de eerste paar weken had. Maar nu blokkeert die een hele tijd, valt die uit, krijg ik soms een blauw scherm dat ik niet wegkrijg en zo. Die GSM is bezeten :')

    ANNExROCKT schreef:
    Ik zou het niet weten ik heb voor mijn LG een USB kabel zodat ik er foto's en muziek op kan zetten en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (:

    Ja, ik heb ook die usb kabel, maar die doet dus kut XD

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ik wás er blij mee, toen ik hem de eerste paar weken had. Maar nu blokkeert die een hele tijd, valt die uit, krijg ik soms een blauw scherm dat ik niet wegkrijg en zo. Die GSM is bezeten :')

    Je gsm is gewoon vervloekt :')

    LG gaat snel stuk :L

    Poppy schreef:
    LG gaat snel stuk :L


    Idd.
    Ik had een LG Chocolate,
    en die was ook gauw dood.
    Dus LG is een slecht merk..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OH WACHT! Dat weet ik, dat heb ik ook vet vaak.
    Als je bijvoorbeeld tijdens dat je een nieuw bericht maakt, op het rode telefoontje drukt gaat dat niet goed. Als je gewoon op het peiltje terug klikt lukt het wel. Dus als je nu naar nieuw bericht gaat, en dan op het peiltje terug klikt moet ie het weer doen (:
    En dat met key-lock menu is dat hij op hold staat als ie verbinding probeer te maken. Je moet ervoor zorgen dat ie niet op hold staat zegmaar. Dus dat je gewoon je achtergrond foto ziet ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    OH WACHT! Dat weet ik, dat heb ik ook vet vaak.
    Als je bijvoorbeeld tijdens dat je een nieuw bericht maakt, op het rode telefoontje drukt gaat dat niet goed. Als je gewoon op het peiltje terug klikt lukt het wel. Dus als je nu naar nieuw bericht gaat, en dan op het peiltje terug klikt moet ie het weer doen (:
    En dat met key-lock menu is dat hij op hold staat als ie verbinding probeer te maken. Je moet ervoor zorgen dat ie niet op hold staat zegmaar. Dus dat je gewoon je achtergrond foto ziet ;D

    Omg dankjedankjedankje, het werkt ;D Nu ben ik happy :')!

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Omg dankjedankjedankje, het werkt ;D Nu ben ik happy :')!

    Graag gedaan (: Het heeft ook zeker 1 maand geduurt voordat ik het eindelijk doorhad, maargoed :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Graag gedaan (: Het heeft ook zeker 1 maand geduurt voordat ik het eindelijk doorhad, maargoed :'D

    Oei,hahah ;D Naja, nu weet ik het voor in het vervolg x).