• Poeperts, Ik heb een nieuwe serie. Met dank aan Charissa want zij heeft deze mooie titel gemaakt voor mijn quiz! Ik post straks een deeltje hier op dit topic en als jullie het verder willen weten moet je mijn quiz maar maken. En ik wil heel graag een beetje reactie's op dit topic! xD


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Sarah zuchtte wanhopig, hoe haalde haar moeder het in haar hoofd om deze vakantie níet naar Duitsland te gaan!? Het land, waar Sarah zo van hield. Natuurlijk was daar een reden voor, de jongens van Tokio Hotel woonde er, ze hadden er té gekke winkels en vooral.. Bill Kaulitz zou deze vakantie in Duitsland verblijven! Maarja, haar moeder had Duitsland wel weer gezien, had ze haar dochter mee gedeelt. In plaats daarvan, zouden ze naar Frankrijk gaan. "De stad van de liefde bezoeken!" kirde haar moeder toen. Ze hoorde het nogaltijd voor zich. Sarah schudde haar hoofd. " Wíl ik eens naar Duitsland, steekt ze er een stokje voor! Verdorie," ze liet haar hoofd hangen en liet zich op haar bed vallen met een zachte plof. "Liefje, ben je klaar?" "Nee," zuchtte Sarah koppig en kroop in haar bed, om haar dan onder het deken te verstoppen. "Sarah alsjeblieft. Hier hebben we het al over gehad, genoeg nu. Hophop, eruit!" Een knorrend geluid kwam vanonder het deken, waaruit Sarah's moeder kon opmaken dat ze er vanonder zou komen. Enja, ze had gelijk. 5 minuten later, stond er een Sarah met een gezicht op onweer voor haar. "Ik snap het nog steeds niet liefje, je wil nooit naar Duitsland gaan, en nu opeens wel?" "Non of your business," gromde ze gevaarlijk scherp en krabbelde snel een tas mee in haar vlucht naar de kast. Welke kleren ze nu in haar tas zou stoppen, maakte haar niet uit. Alsof er ook maar één klein kansje was om hém te zien. Ze zuchtte diep en riste de overvolle tas dicht. Ze keek haar moeder even dodelijk aan en liep dan naar beneden, haar moeder geen blik meer waardig gunnend.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Reactie's???


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Joa mijn coel Titel ik maak hem la,, en hij is super.<3333


    *He's the one.

    Ik ga hem maken:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nog mensen die mijn quiz met zijn overcole titel willen maken?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    REACTIE'S


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)