• Als wij er nu bij welke les dan ook worden uit gestuurt heb je meteen dee rode kaart. En bij de derde word je geschorst. En dat is dus alleen bij onze klas zo omdat wij probleemkindjes zijn ofzo. Sorry hoor maar dat is toch niet normaal/eerlijk?


    when words fail, music speaks.

    Bij ons is die regel standaard ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als het alleen in jou klas is is het echt niet normaal ;o

    Bij ons heb je geen rode kaarten ofzo,
    maar mijn klas is een soort 'probleem klas' volgensmij, want vorige keer als er één iemand in het klasseboek kwam. Was die dus geschorst. En dat was alleen bij onsze klas.

    Maar ik vindt het dus oneerlijk.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 16:22 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het wel normaal hoor. Misschien heeft jou klas dat wel nodig, en andere klassen niet.

    Dazzled schreef:
    Ik vind het wel normaal hoor. Misschien heeft jou klas dat wel nodig, en andere klassen niet.

    .______.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dazzled schreef:
    Ik vind het wel normaal hoor. Misschien heeft jou klas dat wel nodig, en andere klassen niet.
    Ooh nee hoor. Ik ken een 2de klas die 30 keer rood heeft in 1 maand ofzo.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ooh nee hoor. Ik ken een 2de klas die 30 keer rood heeft in 1 maand ofzo.

    Dan verdient die klas dat ook.

    achja, moeten jullie maar niet zulke kutkinders zijn. (:
    haha grapje, nee ik vind het ook niet bepaald normaal. Dat je gelijk een rode kaart krijgt wel, maar niet naar 3 x schorsen
    Ik vind schorsen om onacceptabel gedrag in de klas zowiezo raar. Ik vind dat je leerlingen alleen mag schorsen als ze écht te vergaan. Met vechten/alcohol/drugs enzo.
    En als ze echt de school/klas/leraren/leerlingen terroriseren. (:


    It's not the same without you.

    Die regel hebben wij ook ;o

    Als je er bij ons uit word gestuurd, moet je die middag een uur terugkomen. En bij de -ikweetniethoeveelstekeer- word de leerplichtambtenaar ingelicht.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hebben wij niet. Je krijgt dan gewoon strafwerk


    Queen of Hell is my name

    Dat is kut, wij zijn ook een probleem klas maar zelfs wij hebben dat niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.